2008年3月8日 星期六

BJ Wedding 之幸福的一天(1)

期待了一年半,2008年3月8日呢個重要日子終於到來喇,由於珍妮係我第一個結婚o既好朋友,而我亦係第一次做姊妹,所以我都等o左呢日好耐呢,哈哈!!!


遲到喇,仲要成十一點先識醒添...呼...原來係發夢...睜大眼睇睇幾點先....嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


六點三!!!!唔係嘛...夢境成真呀...???明明set好鬧鐘五點半響o架!!!!都無時間俾我慢慢諗點解,我即刻以九秒九速度著衫Gel頭出門口,妝都o黎唔切化......!!!我成個人又急又亂,真係嚇到心都跳出o黎,唯一慶幸就係仲趕得切六點七出門口,都真係要多謝個夢嚇醒我,唔係o既話都唔知點算!!


咁趕時間出門口,當然就係呢樣唔記得帶o個樣唔記得帶啦,不過都好彩,唔記得帶o既只係化妝品(因為放晒係台面預備朝早用,無放落袋!)同現金(呢樣真係失敗,搞到我想打的去火車站都唔得,但又唔想番屋企拎搞到仲遲!!),其他o野都係之前一晚執定,所以最重要o既婚宴用具都有帶!!!!


去到上水火車站七點兩個字,會合Bess同Betty一齊坐小巴入屯門,希望七點半去到,而我,當然係o係車上面把握時間化妝啦(其實我連鏡都無,都係借bess o既用咋!)!!去到七點七啦,我o地仲要搞笑到去錯隔離座,好彩好快搵番o岩地點!!


入到珍妮屋企,其他姊妹都到齊喇,最遲係我o地,真係唔好意思呀,係我唔知醒...之後就係姊妹門團團轉,預備接新娘用o既物資同埋扮靚set頭,時間真係話咁快就過,好快就聽到兄弟們係留下叫口號,氣勢好勁咁呢!!!雖然一早都知呢班兄弟好做得o野好掂,不過我o地姊妹們都唔輸蝕o架!!!


兄弟們準時九點去到門口,我負責第一個遊戲...收開門利是!!!事先我o地收埋o左九個利是封係層樓o既走廊,等d兄弟搵完入好寫明o既銀碼先可以開門!!!當然啦,d兄弟邊有咁順攤,佢o地竟然入印尼盾呢!!!哈哈,不過最後都係乖乖o地俾足開門利是!!!


入到屋玩之後玩'分甘同味',呢個遊戲係我o地姊妹們諗o既時候覺得最好玩o既,因為我o地會炮製'加料'麵包俾兄弟們食,佢o地後尾講番,個包真係好難食,好成功呢!!!之後再玩用腳o係冰水度夾麻雀同埋兄弟們戴住假髮拎住樂器伴住新郎唱出愛的宣言!!!


o係大家通力合作下,遊戲好準時完結,新娘順利o係吉時出門,之後就係湛茶俾父母、出門、到男家湛茶俾老爺奶奶!!!兄弟姊妹們唔使跟回門,所以就去學校準備!!!因為新人都係呢間學校舊生,新郎更係學校做阿Sir,所以特地o係學校有個ceremony!!!


我自中學畢業後都無番過母校,今日有機會番番去中學o既環境,去操場,physics lab(新郎讀physics)同禮堂,感覺好親切亦令人好懷念呢!!!o係後台準備o既時候,新娘換衫時發生小插曲,因為套婚紗竟然拉唔埋拉鏈喎!!!!好彩,最後發現只係件衫拉得太高o者,總算有驚無險!!


一點幾,典禮開始,場面都幾盛大呀,有咁多學生出席,不難想像新郎哥係一位好受歡迎o既好老師呢!!!


係學校行完禮後我o地就先出發去君豪會佈置場地,仲以為三點幾開始實在鬆動時間啦,點知有d親友四點幾就到,搞到我都唔敢離開counter呢!!!六點幾開始陸續多人,由於reception台都幾細,total 38圍o既賓客一車車咁到,所以係counter幫手o既我忙到停唔到手,而且要係張list度搵賓客名都唔係咁易,所以成個task都幾花精神幾花時間呢!!!



Pre-function area decoration, 珍妮對寶貝Monchhichi!!



忙錄地搵緊賓客名!!!


不知不覺八點,註冊儀式開始,睇住珍妮同雞泡o既背影,忽然好感動呀,雖然沒有說話,沒有多謝爸爸媽媽的感人場面,只有簡單兩個背影,不過一切盡在不言中,不知不覺有d眼濕濕呢!!!


3 則留言:

  1. 我個朝都唔知醒呀,都係化妝師到,打黎我先醒呢~
     
    [版主回覆03/12/2008 13:15:00]嗚...o個朝真係嚇死我o架,咁重要o既日子點可以唔知醒!!!

    回覆刪除
  2. 搵名真係唔容易, 我在場都感受到你既壓力...辛苦你喇!

    回覆刪除
  3. hi!yr monchhichi so nice!!where is their dress make from?
    [版主回覆01/18/2010 09:28:00]oh, that's not my monchhichi...that's my friend's wedding, so I also don't know where she made the dress~

    回覆刪除