2008年3月22日 星期六

睇傢俬

哈,四日假honey得今日陪我,事先問佢想陪我睇衫定睇傢俬,佢毫不猶疑就決定睇傢俬...真係衰,哈哈!!!


我o地一朝先開o左個'Wedding Project'會議,計劃好d金錢安排,之後就上去新屋影相,以send俾幫我睇室內設計o既朋友!!


搞掂晒後去食豬排麵,其實我都想盡量食少d o架,一聽就知d豬扒幾肥啦,哈哈...但最終又食到好飽...後日仲要去試衫o架...


食完飯出九龍灣Mega Box,本來好想行去,點知好大雨,唯有等接駁車,好彩都唔算太過耐!!去到即上B&Q,其實上次都覺得無乜o野睇,但可能因為無目標吧...諗住今次有目標應該有o野睇啦,點知...都係無乜o野睇,反而最好電器就好多o野睇,不過就行到好眼訓!!


出番德福行ikea,都係呢度d o野o岩睇d,我o地仲邊行邊指邊類傢俬係自己喜歡o既,互相又了解o左唔少呢!!!雖然而家仲有好耐先裝修,不過今日行完總算對d傢俬電器o既價格有個初部概念!!!


七點半去煌府搞埋退訂d手尾後就約o左肥培俾張屋企Floor plan佢,夜晚我仲send o左一d我上網搵o既屋企sample style俾佢參考,佢亦俾o左少少意見,嘻,都有少少心急想知最後佢會提供d咩專業意見俾我o地參考呢!!!唔該晒呢!


P.S. 夜晚食o左沙嗲王,不過今晚食貴o左,要供樓呀,下次唔可以咁放肆...


沒有留言:

張貼留言