2008年3月4日 星期二

Bridal Shower

大姐珍妮結婚,姊妹們當然都要做好準備啦,所以今個星期都好似好忙咁,仲要晚晚都好夜先訓,都有d怕星期六唔夠精神由朝早五點幾直睬到夜晚散席呢!!!


講番今晚,今晚係大姐會同單身o既珍妮食o既最後一餐飯,下次見佢,佢就會變成李太喇,哈哈哈!!!


我同Bess早到,所以行o左陣聯合,點知忽然有人'喂'我o地,嚇死我同Bess!!!定過神來一望,原來正正係今晚主角珍妮!!!!原來佢剛整完水晶甲呢,正準備去拎埋手套,我同Bess都覺得好搞笑,因為珍妮著suit,個下'喂'又比較低音,我o地仲以為係個男人叫我o地,笑死!!!


夠鐘上去樓上Cafe,今晚Total有八位大姐出席,不過成晚大家掛住講當晚rundown,都唔記得同珍妮Cheers添,哈哈,唔緊要啦,最緊要當晚順順利利,令珍妮開心難忘!!!!


番到屋企又好夜喇,不過都有試到今日買o既兩對閃絲襪,但唔知點解硬係唔太襯我對鞋同條姊妹裙添...睇怕聽日同後日又要慢慢襯過喇!!!


沒有留言:

張貼留言