2008年3月16日 星期日

由大圍慶功到大尾篤

Yeah,好多謝李生李太搞今次慶功,仲要係我同Bess都恨o左好耐o既活動,踩單車同BBQ呢,好開心呀!!


四點出到大圍,原來姊妹得我同Bess可以Join踩單車咋喎,不過Total有十一人,都幾熱鬧!!!我o地由大圍一直踩到大尾篤,前後用o左兩個半鐘!!!真不得不讚o下今次間單車舖,因為d車都幾好踩,唔會坐到PatPat痛又或者踩一陣就好支力,踩到大埔時都只係覺得小小腳軟,未至於支力呢!!! 踩到大尾篤,由於多上落斜,所以比較辛苦少少,而且我o地仲踩到天黑,好似都未試過咁夜踩單車呢!!!!


入到大尾篤Cindy,Karen,肥培已經到o左,之後我同Bess支力到只係識坐係度,哈哈!!!開始燒o野食喇,花款都幾多,除最基本o既丸,腸,扒外仲有羊架,尤魚,雞腎,牛仔骨,多春魚同鱔,味道都唔錯,而且份量又o岩o岩好,Yummy!!


多謝李生李太!!! 


沒有留言:

張貼留言