2007年4月10日 星期二

無謂介懷

要返回現實,返回工作剛位喇!!!番到公司,當然急不及待分享自己o既旅行經啦,可惜同事見到我'聲稱'為我見到中最大一棵花時,竟換o黎'呢棵已經係最大喇?' o既回應,搞到我down down地添...而另一個去日本o既同事就剛剛遇正櫻花盛放,真係好似d相咁成條路都係花...好羡慕...雙重打擊下忽然令我懷疑自己浪費兩天上山係咪好不智...

悶悶不樂o左一陣,諗諗o下,我做乜要咁介意呢,見唔到最靚咪下次再去睇囉,而且我又唔係乜花都見唔到,無理由因為其他人o既comment而令自己覺得自己個trip唔夠好嘛,本來就係兩個人o既trip,總之我o地玩得開心就夠!!!...哈哈,諗通o左即刻又精神番晒!!!


2 則留言:

  1. 最緊要兩個人玩得開心啦

    回覆刪除
  2. 睇完第一段既時候,都想話下你架喇! 不過見你第2段睇開左,咁就0岩喇! 自己開心就得啦,有經歷就得啦! 第1次旅行就咁大要求,仲洗有第2次、第3次? 反而,我其待的是...你的手信呀...哈哈哈 

    回覆刪除