2007年4月27日 星期五

壁球

Menu說得沒錯,做完運動出身汗後,成個人都有'精神爽利'o既感覺,專心追住個波,打中'好o野',打唔中'哎也',咩煩事霉事悶事都唔得閒再諗起!!!!

今日星期五,office氣氛又變得輕鬆起來,同事們o既笑話其實已經令我心情好番少少,至少個人無咁呆,仲識笑到標眼水!!!夜晚入黃埔打壁球,真失禮,我咁大個人今次只係第二次打咋,對上一次已經係中四同pat pat去choir個camp時玩喇,所以我對壁球可以話係零知識,只係記得印像中個拍同個波都好重,打到手都斷,哈!!

o係'教練'May o既指導下,我同Agnes由本來波都唔識開,到後來勉強來回到四五球(見笑了...!!),都算進步o左,我o地好努力咁追住個波,打唔夠半個鐘已經流晒汗,估唔到運動量咁大,要減肥o既話,打壁球似乎幾有用呢!!!

不過呢,我諗我真係要好好學o下Agnes同May o既手勢,記緊揮拍時要成隻手向後拉先得!!!因為我今日打壁球用o左平時打羽毛球o既手勢,用o左腕力,要知壁球比羽毛球重N倍,我咁打好易扭親,好似今日打o左幾個反手波,手腕向內一屈,壁球拍柄就撞落自己手腕,當場紅了一片...都幾痛呀,聽日實瘀梗!!下星期番工都要順便請教一下同事打羽毛球的手勢,希望我平時無打壞手勢啦!!!

我o地打o左個半鐘,打到個個都面色紅潤,為o左保持新陳代謝率,我o地好有雄心壯志咁話要keep住打,仲即時book埋下星期o既場添呢!!!!實在太好喇,o係公司羽毛球活動o既沒落後,我的壁球運動要興起喇,為健康又好,減肥又好,都係一件開心好事,加油呀!!!

多謝Agnes同May帶我去打波呀,嘻,我今日好開心呢!!!!


4 則留言:

  1. 真的紅了!! 但你的反手好有力呢..下星期待續!!!!

    回覆刪除
  2. 我以前都好鍾意打壁球架, 有自己既拍架!貪佢夠運動量之餘, 更有冷氣, 冇咁熱!

    回覆刪除
  3. to 仙廸: wow,原來你係壁球高手呀,有機會教我打o下啦咁!!!! to Menu: 嘻,我自問都幾力大無窮o架!!!

    回覆刪除
  4. 哈哈,是遠古的事喇! 唔知仲記唔記得呢,我而家只識打wii的網球...哈

    回覆刪除