2007年4月15日 星期日

百萬行

Yeah,今日去百萬行,咁大個女第一次參與呢個大型慈善活動,都幾興奮!!一早起身同honey去食粥做早餐,之後坐車去荃灣再坐西鐵入屯門兆康站集合(我第一次坐西鐵咋!)!!去到兆康站勁多人呢,於是走去附近一個商場去toilet,竟然撞到同事喎,可惜太多人等Toilet,都無時間詳談!!

今日原來有成三萬人參加,好多人呀,不過跌序好好,而且我o地一行十人成程都唔使等,好快就上到巴士,好順利!!起行喇,今日都幾熱同幾曬呢,等我仲著o左中袖衫同帶cap帽,早知學rebec咁帶太陽鏡好過,唔使頂帽焗住個頭咁熱!!

我o地邊行呢條深港西通道邊睇風景,可惜今日空氣好差,煙霞好勁,只可以隱約見到蛇口,不過左右兩邊有漁排同蠔田,景色特別,都吸引o左唔少人走出橋邊影相,當有工作人員趕人入番步行區時,唔少行人大叫'走鬼'提水,好搞笑!!除o左影相,chris d friend仲同我同jenny玩'估職業'遊戲,都幾搞笑,而rebec就同bobo越行越快,眨o下眼唔見o左,哈哈!!

行畢全程,時間剛好兩個鐘,其實都唔係太辛苦,不過唔知點解對波鞋刮到我腳踝甩皮,都幾痛呢,但我明明去台灣著足四日都無事o架!!我o地之後上o左Cindy屋企玩Wii,不過打唔夠一陣就變o左睇相傾計,食埋cindy個愛心木糠布甸就走喇,因為Jenny要趕去接機,好彩佢提我可以o係元朗買老婆餅咋,難得去到咁遠都好應該買番d地道美食番屋企做手信呢,哈哈!!!

夜晚番到屋企好支力呀,一照鏡,原來都曬黑o左呢,特別係肩頸位置紅紅咁,好唔想曬黑呀!!之後好快咁沖涼陪媽媽一齊睇金像獎,城城又得唔到影帝,好可惜呢,但睇見劉青雲拎獎多謝老婆,又幾感人!!成晚其實我最想睇就係宋慧喬,但佢出得一陣鏡,仲要俾支咪遮住塊面,睇唔清佢個靚樣呀,而大小S今晚都好sharp好搶鏡,至於林嘉欣同Isabella個咀太紅喇,個妝麻麻呢!!


5 則留言:

  1. 行完百萬行係咪好"支力" ga? 我都未行過... 哈哈

    回覆刪除
  2. 都唔係想像中咁支力呀,兩個鐘其實都好快行完,而且係平路,所以都算行得舒服o架!!

    回覆刪除
  3. 老婆餅好食嗎?

    回覆刪除
  4. 星期日我都入左元朗喎! 元朗仲有好多野好食架~

    回覆刪除
  5. to 珍妮: 好味呀,買o左半打,大大個好味道!!!!我仲見到舖入面有迷你老婆餅俾人試食,仲要係一整個呢,如果o個日唔係咁熱,可能我都會即刻拎個食,哈哈!!! to Menu: 噢?我想食B仔涼粉呀,未食過!!!不過我o個日都係留o左o係元朗半個鐘都無呢,你去元朗有乜節目呀??

    回覆刪除