2007年4月29日 星期日

正版

又發惡夢喇,半夜嚇醒後,朝早個夢再o黎一個大爆炸,驚醒一刻發覺自己耳邊真的聽見巨響,身體仲被爆炸O既威力震到不由自主地搖動...當下嚇到都唔記得分辨是夢境定真實,只諗到如果聽見大門外真的有人大叫'走難',我就要奪門而出...

下午,本來大忙人honey唔得閒見我,幸好佢老細番唔切o黎搵佢開會,所以可以見他一見,食個下午茶、係商場走一圈,仲奉上我倆第一次...,能夠令我踏出零的突破,當然係草蜢啦,兩次concert都咁正,點都要買番o黎紀念,而且1CD+4DVD,都算抵呢!!

yeah,番一日工後又放一日假,希望honey唔使同老細開會,可以陪我就好喇!!


3 則留言:

  1. 發惡夢真係好驚呢!!!! 好彩我好耐無發夢啦.....

    回覆刪除
  2. 仲諗住提你買添 !!!!! 原來你已經買左喇 ~~~~

    回覆刪除
  3. yeah yeah yeah,當然啦!!!...不過我都係第一次買咋,真失禮!!!

    回覆刪除