2007年4月19日 星期四

OT

又要為工事開OT了(其實都唔太夜),不過今次慘在我其實無乜o野做,只係幫手執user guide,但user guide係需要等多有o野ready先做得...本來同事們都諗住等埋我o架,但最後都先走一步,好彩我都追到佢o地一齊落樓咋,不過都係有少少被遺棄o既感覺,好似好慘咁!!!走o既時候同事一句無心話令我對號入座,乜早放工就等於不忠精咩??

放工一個人撘車,本來honey都差多時間放工,點知佢唔肯搵我一 齊番屋企呀,搞到我更覺孤拎拎呢...

番到屋企,收到PM o既電話,原來份user guide出了少少,但頗為敏感o既錯誤,雖然PM負責最後check份user guide,但始終係我唔小心先呢,嗚...好唔開心添...

之後,到我細佬叫我幫佢check grammar...好彩後尾唔使...

...不過連串煩事令我心情好差呢...


2 則留言:

  1. 哦......吾好咁介懷啦.....

    回覆刪除
  2. 多謝你呀,放心啦,我只係想吐o下苦水,我都知係小事o黎,嘻...訓醒又係新一天!

    回覆刪除