2007年4月22日 星期日

早睡

尋日同honey去食豬排麵,食完好滯好辛苦,開始唔鍾意食喇,實在食得太多,呢d咁肥o既o野都係簡中食少d食先會令人心思思o架!!!

下午同honey一齊睇DVD,林狗個talk show真係第一輯好睇d呢,呢輯有少少悶,無乜高潮位,只係留意到佢不停講o野講足兩個鐘好勁...至於最好笑都係尾段,可惜我事前係報紙已經大約知道呢段內容,所以驚喜久奉,如果事前唔知應該會笑得更大聲!!!

今晚睇o左新聞透視,講睡眠,又令我諗起cognitive science...夜晚同honey傾電話,傾到十一點就不知不覺訓o左lu,符合晒新聞透視所講,十一點至七點係最好o既睡眠時間!!!

==========================================

今日同屋企人出o左沙田,介紹o左佢o地去食印尼o野,佢o地都大讚好味,嘻!!!之後行街,其實我好耐無出沙田o架喇,不過新城巿同西田好似裝修極都仲未裝好咁,圍晒板都唔係太有心機行呢!!!

是晚都好早訓,未夠十二點呢!!


4 則留言:

  1. 間印尼野0係邊度 ah? 有d咩好味推介ah?

    回覆刪除
  2. o係七樓最埋邊呀,隔離食牛扒o架!!!其實間o野係CWB開o左好耐喇,好似都幾出名o架,但而家執o左所以我都未食過(唔知會唔會係CWB開番!),好彩沙田開番咋!!!

    回覆刪除
  3. 我睇有睇呢集新聞透視, 但11點訓實在無乜可能...太早了!! 等我下次都去試下印尼野先

    回覆刪除
  4. 去食印尼o野記得叫印尼特式抄飯,個飯少少辣,好惹味,仲配串燒同蛋,幾值得一試o架!!!!

    回覆刪除