2007年4月14日 星期六

飲茶

今日同honey去o左飲茶,兩個人邊睇雜誌邊歎茶,好自在!!之後又周圍行街,本來我睇中o左一件衫,自己覺得唔錯,差d想買,但honey話唔好,所以我唯有忍手唔買,信佢一次,不過及後我仲係對件衫念念不忘,好想第二日帶我媽o黎睇等佢俾意見!!

之後再行行o下,我o地見到另一間舖又有o個件衫喎,似乎件衫都幾多色,買o左出街似乎都幾易撞(旺角衫!!!)呢,真係慶幸我有聽honey勸,無買到件衫!!其實honey一向d taste都比我好,對於我買o既衫,佢同我媽o既意見好多時都不約而同地幾一至添...似乎我應該信多d我呢兩位型像顧問o既意見先得,哈哈!!!


4 則留言:

  1. 嘻嘻~ 我覺得你d taste 好好多 

    回覆刪除
  2. 哈哈,講睇明星靚仔靚女,我都覺我taste好d呢!!!!

    回覆刪除
  3. 我都幾受別人意見影響架...

    回覆刪除
  4. yup yup,特別我媽,有時就算我買o左件衫,番到屋企媽咪一句話唔靚,我真係試過唔敢著呢... 咁你買衫,多數會問邊個意見呀???

    回覆刪除