2007年4月20日 星期五

勞作

今日雖然有兩個新task assign o左俾我,但我今日成日都無乜做過o野呢!!!

今日lunch大大老細請,去o左鴻星飲茶,由於老細每星期都幫襯,所以佢點o左好多佢鍾意o既點心,又的確幾好味,仲叫o左蟹粉小籠包,好多汁呀,一咬就漏出o黎,好彩無彈到個身o者!!!

食完飯去買卡,因為我同事上星期生了對孖仔呀,聽日諗住派代表送禮物(係部IP webcam,好貴,但好彩好多人夾!!),於是去o左timesqure page 1對面間o野揀啦,一睇就見到一張for twins o既卡幾得意,有兩件立體衫仔係封面,咁咪買囉!!!同事俾完錢,出o黎叫我o地估張卡幾錢...都估到係貴o架喇,但斷估最多咪四十幾五十...點知...嘩,有無搞錯呢,張卡仔細細,入面空白一片,竟然要$85???????????嚇到大家都呆o左!!!!

由於夾錢o既有廿幾人,為免傳o黎傳去簽名(要傳o既話就要去埋中環...),所以老細交俾我搞掂,我即話我d字唔靚,唔肯寫,點知佢o地話佢o地d字仲衰...番到office,對住張$85 o既卡,要我寫d核突字上去真係好大壓力呀,仲大壓力過做公司o野!!!好彩有一兩位同事不經意o既建意,利用我公司電腦僅有o既字體同小畫家,努力剪剪貼貼下,終於令空白o既卡仔貼滿o野,畫面豐富好多,同事們都大讚...

但其實我覺得仲係好肉酸o架,因為成個office又無color print又無顏色筆,word o既字體又唔夠我屋企多,又無photoshop俾我edit d圖,仲要我呢排上唔到網,搵唔到d靚圖...所以成張卡黑、灰、白,都唔係太吉利...

 

anyway,久未做勞作下,我已經利用office僅有o既資源盡力而為了,不知不覺整o左兩個鐘,整o既時候其實都好怕同事們會怪我花太多時間係'非公事'上...哈哈...,好彩同事們今日都好似特別relax(趕完尋日o既project!),所以大家都好似好得閒咁成日吹水,吹到用影印機印立體o野,我竟然信影印機識focus...噢...太好笑喇...

臨走,同事竟然話我新買個靚袋太貴...無可能o既...可惡!!!!

嘻嘻哈哈就一天,今日好輕鬆,不過我就要拎o野番屋企做了...星期一有o野要趕...哈哈...

(同事用手機拍下我的傑作,希望快d send俾我,等我可以share俾大家睇啦!!!!)

=========================================

夜晚食飯,爸爸讚我呢...嘻,搞到我有少少心花怒放...多謝!!


4 則留言:

  1. 係資源咁缺下, 都整到野, 都算唔錯喇! 睇落都幾靚啦! 如果有顏色筆加色就好喇!

    回覆刪除
  2. 我聽到同事話孖仔阿媽收到好開心喎,希望佢鍾意啦!!

    回覆刪除
  3. 張咭睇極都唔明點解咁貴喎.......

    回覆刪除
  4. 咪係囉...不過...雖然唔明佢點解咁貴,但要寫呢張'貴'卡都真係有d壓力o架!!!!

    回覆刪除