2007年4月25日 星期三

失落

不知何故,呢兩日有d失落感,但又講唔出原因,唔通又到o左我o既depression period??仲記得以前讀書考試,每幾個月就會有兩三星期o既失落期,o係呢段期間我滿腦子只有'唔想做' o既諗法(對住honey開口埋口都係呢句,o係呢段時期o既我都應該幾煩!!),咩精神、鬥志、自信都無,做乜都提唔起勁,笑容亦少!!!

自從U grad 後,失落期 o既period短o左,'番發' o既頻密度都好似少o左...對上一次'番發'好似係上年九十月,仲記得o個排我日記成日都以'悶'為題才呢...呢幾日明明公事繁忙,照理應該唔得閒悶嘛...點解硬係有d失落呢????

...um...呢幾日我係屋企連網都懶得上喇,十一點幾就呼呼入睡lu...


11 則留言:

  1. 加油ah! ^-^ 不過我都成日嗌悶, 俾人話 :(  . 哈哈 

    回覆刪除
  2. 會唔會同天氣有關呀?? 天陰陰o個d日子我都 bad mood d 架喎

    回覆刪除
  3. depression, 剛剛考完呢科, 都幾了解。如果一個人持續有2星期, 有5項以上既symptoms (唔詳講喇, 你可以問番我)出現, 而又影響到工作, 生活, 社交...就係depressive disorder。但只係有少少symptoms呢, 就係mild depression, 當人有煩惱, 失意, hormones都會有影響, 正常既。 但見你都好似冇乜野失意咁, 你知道你為咩低落先? 如果冇的話, 又時時覺得有d擔憂, 又唔知憂乜, 可能係general anxiety disorder呀! 讀書讀上腦呢...我覺得我都suffer緊depression架, 快d考完就好喇! 星期五就係喇...

    回覆刪除
  4. 喂~ 乜咁o岩呀? 我都 depress 緊喎...
    我都唔知做咩無啦啦 depress, 可能係天氣唔好掛!

    回覆刪除
  5. 多謝各位關心呀!!!! 我都有諗過係咪同天氣有關呢,不過今日天氣好好,雖然係精神o左,但總係提唔起勁!!! 呢兩日仲要勁無記性呀,連續兩日打算放工前要完成o既公事,雖然係minor o野,但應承o左人當日做嘛,自己竟然話放工就放工,落到公司甚至番到屋企先諗番起囉... 就連今日臨放工,同事叫我填想食咩tea,填完後我竟然拍o下pat pat放工,番到屋企先忽然諗到同事似乎係今日請tea而唔係聽日請,我填完唔食仲走埋,好似好無禮貌... 你話我呢排搞乜鬼呢,失晒魂,好似無帶腦出街咁呢...

    回覆刪除
  6. 仙廸: 嘩,證明你溫晒書喎,考試要加油呀!!! 我隱約記得有個disorder係話d人情緒兩極化o架,會幾個月情緒好高漲,幾個月情緒好低落,好似一個cycle咁不斷重複,我每幾個月都會feel到自己有少少depress,所以我都懷疑自己有呢個cycle呀...同hormones有關都唔奇呢,哈哈...其實係咪人人都會有呢d cycle o架... ...不過,我feel唔到自己某幾個月會情緒高漲囉,哈哈...

    回覆刪除
  7. 一齊做運動就會開心好多啦!!

    回覆刪除
  8. 兩極0個種叫bipolar depression, 你都唔似... 天氣係有影響心情既, 叫seasonal affected disorder, 係因為太陽問題, 係polar附近住既人多患此病, 晒下太陽or太陽燈就會好! 唔好諗咁多, 就會好好多喇! 加油加油, fighting!

    回覆刪除
  9. 哎也,都應該係天氣喇,我心情都真係幾受天氣影響o架!!!

    回覆刪除
  10. to天氣小姐︰ 你每篇blog的天氣公仔,係表達你既心情,還是天氣呀?

    回覆刪除
  11. 天氣公仔係代表天氣咋,不過我得四款公仔,晴,陰,雨同雷,不過好多時香港d天氣又唔似陰天又唔似出太陽,所以有時都係亂o黎o架!!!!

    回覆刪除