2007年4月28日 星期六

我的小模特兒

今日一家五口去o左沙田食泰寮, 好耐無去過喇,好好味!!下午番到屋企,忽然興起同媽媽去o左彩虹買甜品,特別推介我媽買我同Honey都好鍾意o既糖癡豆,嘻,今晚有口福喇,yeah!!

==================================================

下午忽然想幫我的寶貝麥嘜仔影相,其實去完台灣後,麥嘜仔o既寫真已經成為我手機、屋企同公司電腦o既wallpaper喇,實在太可愛喇,所以好想幫佢係屋企影d相!!本來我想影窗外o既景色o架,但今日有煙霞影遠景唔多靚,環顧屋企,又好似無乜p野可以做背景...

...吖,就影呢個啦!!!!

 
"咦?呢度係咩地方呀,黑白黑白咁o既,每踏一步仲有聲o喎,好好聽呀!!"

 幾經辛苦,我終於搵到一部o岩size o既鋼琴仔同迷你鋼琴書俾我o既寶貝彈了!!!


do re me fa so...你o地聽o下,係咪彈得好好聽呢,果然叻仔!!


6 則留言:

  1. 哈哈~~ mcmug 好得意 ah :) 你有冇教佢彈琴 ah? 

    回覆刪除
  2. 好過癮呀﹗ 你的琴係白色的?好靚呀﹗

    回覆刪除
  3. 陽光好好呢~ 你果琴幾耐無彈過呢..heeee

    回覆刪除
  4. 第3張影得好 cute 呀﹗ 好似真o既咁......對眼又好似好認真咁望住本琴譜 haha

    回覆刪除
  5. 睇佢既眼神就知佢係初學者啦...你要好好教導佢呀!

    回覆刪除
  6. 嘩,好開心大家都覺得麥嘜仔佢過癮呀,其實我放o左佢係床頭櫃成年喇,唔係去台灣帶埋佢影相,都唔知佢真係咁有'明星相',哈!! 順道補充一下,本琴書係可以拎開o架,仲有個琴蓋都可以合埋,我都幾鍾意呢部迷你琴呀,係我舅父早兩年過年俾我o架!!! to 綿羊仔: 我有教呀,想教佢彈佢首校歌'春田花花幼稚園'呢,等佢等二時唔使miss chan彈,自己就可以自彈自唱...哈... to Monchhichi: 我媽鍾意成屋白色,所以揀呢隻'奶白'色,當時我呢個琴主都唔覺有乜特別o架,不過咁多年喇,我發現琴行原來真係無乜呢隻色o既琴o架,所以我都好鍾意部琴呢!!!!!不過...接近二十年琴齡lu,想唔黃都難,而家變o左'奶黃'色喇!!!影相o個日陽光好,所以影落先無咁黃咋!!!  to Menu: 嘩哈哈,你真了解我呢,你細心望望麥嘜仔部啡色琴o既琴鍵...係咪好多塵呢,如果我媽唔幫我抺琴,我部真琴o既塵應該比啡色呢部厚十幾廿萬倍囉...哈... to 阿仔: 係呀,佢兩粒豆豉好有神呢,哈哈...你得閒都影d阿仔o既生活照post上blog呀!!! to 仙廸: 好呀,人就唔識教喇,教豬仔應該好d o卦,況且麥嘜仔應該係叻仔o黎呢!!!!

    回覆刪除