2007年4月12日 星期四

手信

今日約o左Agnes同May出o黎,因為再唔見,我d手信過期就唔好食喇!!!我o地七點幾去到尖沙咀,由於無book位,於是係店外等o左超耐,腳仔都軟!!!終於有得坐喇,呢間西餐我都食過幾次,都真係唔錯o架,不過今日我o地叫o左兩個差唔多o既飯同意粉,下次要叫好d先得!!!

食完飯傾計,哈哈,忽然被提起中五o既風光史,嘩...已經N年前o既時lu,只係曾經風光,而家大家咪一樣'坐'o係度...之後又講起補習,估唔到may到而家仲不斷有幫人補習,好勤力!!雖然收入真係唔錯,但我自從入U補過一次後都懶得再去補lu,因為真係一樣好煩o既事(雖然我已經唔見得會prepare!!)!!!之後又講起名牌,當然唔少得提起我知道o既例子...真不得不認自己老同out喇,有粒星o既波鞋同有個大M o既牛仔褲,只知自己曾係雜誌見過,但恕我有眼不識泰山,我真係叫唔出係咩牌子,大M字褲隻牌子我仲要聽o左幾次都記唔到點讀...老了...哈...

=================================================

13/4

復活節假後我同另一同事部電腦一直都上唔番網囉,聽聞要等大老闆approve先以上番,真係慘...想check個email都唔得,幸好呢排忙到飛起(我有份做development o既project wor o左呀,做system design o既猛話大鑊呀,我之後實有排做喇...),唯有專心工作!!!不過呢幾日太忙喇,隻眼無離開過mon,開始覺得右眼視力好似有少少問題,我懷疑係有少少散光呀,死火...而且呢幾晚我兩點先訓呀,黑眼圈大到...嗚...

我同事的一對孖仔出世了,成個office忽然多o左喜氣洋洋o既氣氛!!!唔知一對孖仔似唔似樣呢!!


1 則留言:

  1. 我覺得間野普通, 但坐得舒服囉.........可能唔識叫。跟大家傾計很開心呢

    回覆刪除