2007年4月4日 星期三

大眼妹台北自遊行 ~ Day 3

Day 3: 故宮博物館 → 維格 → 肥前屋(去唔成) → 圓山飯店(臨時加插) → 陽明山(Again) → 淡水(情人橋 → ...其餘都去唔成) → 飯店(臨時加插) → 士林夜巿

睇上面個行程都知呢日簡直係一團糟啦!!!經過前一日經驗,都估到去博物館應該比預期更耐,但估唔到三層樓八個館我o地行足兩個幾三個鐘,由九點半行到十二點先走,而當我o地想睇館內最值得一睇同最出名o既翠玉白菜時,竟然遇到十幾部攝錄機,呢十部機團團圍住白菜,搞到遊人乜都睇唔到,八八卦卦望o下邊個到訪咁巴閉啦,點知只係幾個女人,可能係d地方官o卦,真唔知點解訪問一個人要用十幾部機!!!好不容易等呢十幾部攝錄機離開白菜,我同honey終於睇到呢棵靚白菜,原來都幾大棵呢,不過我覺得被人冷落一旁o既肥豬肉都幾值一睇呢!!

深知自己lag behind schedule,於是趕去圓山寺站去維格買手信,落o左車站沿地圖指示行,開頭勁驚自己行錯,因為街上太靜喇,真覺得自己o係個癈墟度行緊咁...終於到維格,噢,原來只係一間小小餅舖,比我屋企附近o既麵包店大不了多少!!!

買了手信趕返飯店放低,之後就行去附近的'肥前屋'食飯,書中講到呢間日本o野好多人排隊o架,開到兩點半,所以我同honey都行得好快,點知...行到去,噢,星期一休息!!原來我同honey都無留意書上寫o既休息日子...為免白行,我o地於是坐的士去同一方向但更遠o既'點水樓',點知的士佬(佢估我同honey係星加坡人,讚我o地d普通話無香港口音呢!)話未聽過呢間'名店',反而介紹我o地去食火鍋...唔理喇,為o左可以再上多次陽明山影尋日因天黑而影唔到o既花,食咩都唔緊要,最緊要快!!...點知...落o左的士,行到我同honey傻,問o左幾次路都搵唔到'點水樓',最後唯有求其食啦,點知入o左間食自助餐...噢,趕時間嘛,都係走,行去另一間,點知兩點幾休息,睇住佢落閘...唯有坐的士番去肥前屋附近啦,點知上的士望到圓山飯店,原來我同honey已經行o左幾個捷運站咁遠啦,司機大佬話去圓山飯店近喎,本來之前想去,但怕唔順路浪費時間,而家忽然咁'順路',咁咪去囉!!!


我好鍾意右邊張相,感覺好搞鬼呢!!其實我o地o係度睇緊個相機shutter呀,honey死都唔信影相時可以睇到個shutter眨呢!!

圓山飯店的確靚,可惜唔幫襯(感覺上貴得o黎得點心,雖然餓,但無諗過入去!)o既被'謝絕'內進參觀拍照,所以我o地繼續餓住落山,然後唯有係捷運站買o左盒sushi同包上陽明山...上到山又大風又有雨,凍到震,但因為我任性,加上諗住去天黑去淡水都無問題,所以堅持襯天光上山,結果係就係影多o左相,但全部都唔靚,不過就同一隻松鼠來了個近距離接觸,同見識到尋日熱到飛起,勁多遊人o既山變為凍到飛起,橫風橫雨同得番幾個遊人o既分別...

幸好,霉又唔霉得晒,下山剛好有車,如果唔係就要呆站山頭食多半個鐘風雨...去到北投坐捷運入淡水,去到車站其實都落緊雨,但唔算大,於是照計劃襯天仲有少少光先去情人橋(橋名懶浪漫,皆因條橋2月14落成...)影相,之後先行街...點知...去到情人橋,影唔夠兩張相雨已經越落越大,風大到吹反晒d遮,但由於無其他路可行,唯有冒住俾風吹落橋o既危險過橋...由於天黑,條橋亮燈得的確幾靚,但我o地已經無閒情欣賞,我同Honey手拖手過橋,勁驚滑倒,如果o係情人橋上冒住橫風雨中'漫'步就係所謂o既'浪漫',咁我寧願唔'浪漫'喇...

過完橋,全身濕晒,底都濕埋,勁唔舒服,最衰仲係無車,好彩有間好大o既賣魚地方,等我o地可以有瓦遮頭等車,因為出面已經黑晒,仲開始閃電,好驚!!!等o左半個鐘,終於有車,除o左我同honey,另外只有同樣來自香港o既一家三口,同病相連,上到車自然傾番兩句大談狼狽經歷,原來佢o地同我o地一樣五點幾先入到淡水就即去情人橋,結果同變落湯雞...聽到後都有暗自慶幸自己唔係唯一咁失敗o既旅客,但如果知道結果係咁,唔上陽明山早早去淡水就唔會落得咁o既下場...!!!

成身濕晒,出面又閃電同橫風橫雨,我同honey都決定唔再行喇,唯有離開淡水番飯店,四十五分鐘車程忽然變得好長,因為濕住身好辛苦呢!!!番到飯店換衫用風筒吹身,擾攘一輪再出發,好彩士林夜巿係室內,如果換著第一日o既饒河街夜巿,睇怕行程又要告吹...

出門口,由於只去夜巿,所以我o地都放低較重o既行裝,就o係飯店電梯口發生o左'三回飯店'事件:

等電梯,我問honey: 遮呢?
Honey: 噢...我番去拎...
我o係電梯口等...
Honey出o黎,我問: 記得今日係用一日通張票喎...
Honey: 噢...放底o左...
我o係電梯口繼續無奈地等...
Honey出o黎,以為順利可以落樓,點知電梯內我發現honey無拎遮,於是再問'遮呢?'
Honey: 噢...我拎咭果時順手擺番低把遮...

想點呀...當刻真係幾嬲o架,簡直激死我!!!...不過諗落都幾搞笑...呢d就係真正'唔知好嬲定好笑'喇...

去到夜巿,人人話士林夜巿旺,但呢日橫風橫雨,除o左間中有團到達買雞排外,巿內其實好少人,少人到d舖要不斷拉客,好煩!!我o地食o左雞排(超大超好味!)、大餅包小餅(揀o左麻辣味,正!)、花枝羹(好難食!)、蚵仔煎(透明一pat pat唔知係咩,好難食!)、廣東粥(無諗過去到台灣食廣東o野,但呢度o既旗魚粥真係好味,超有驚喜!)同白玉苦瓜汁(一d都唔苦,連一向唔食苦瓜o既honey都話正!)!!其餘食店由於無乜人去,而且間間舖賣o既差唔多,都唔明點解士林夜巿咁出名,我就覺得食物種類少o左d,感覺上第一日去o既饒河街仲有氣氛仲正呢!!!(或者無人o既士林夜巿只有今日橫風橫雨同埋遇著星期一先會出現,咁都俾我o地遇到真好彩!!)

離開夜巿,去o左附近搵阿宗麵線,因為我o地唔會有時間去西門,所以一定要呢度食!!終於搵到喇,呢間分別比西門正店多o左座位,但無台無筷子,點食呢??哦~,原來阿宗麵線其實似碗仔翅,所以只有湯匙已夠,味道亦好好,Yummy!!!

回程,遠望街上大樓o既電子bill板,原來得13度,尋日明明27,28度,唔怪得凍成咁,我o地仲要個身濕濕o地...唉,今日行程認真亂,可以再由頭過多次今日就好喇!!!

Pictures of the day:


終於搵到有較多花o既一棵,影出o黎似唔似漫天櫻花??


冷得我驣驣震呀~


1 則留言: