2007年4月17日 星期二

RSS

由於公司無得上網實在好唔方便,於是尋晚特登學用RSS Reader,希望可以用佢將所有想睇o既o野save低帶番公司睇,當在少少娛樂!!!

其實RSS Reader係一個可以將所有來自不同地方o既新更新文章(e.g.新聞,Blog)集合一齊睇o既reader,有o左佢,用家就唔使續個網頁click去睇,節省時間!!我今朝起身上網,只要o係個reader度click 'Get',咁所有新更新內容就會feed晒落reader,我跟住只要save o左display o個版內容落卡,番公司就有得睇今日o既新聞同朋友o既blog!!!

可惜原來呢個reader唔可以feed晒所有內容,好似新聞就只有擇要(可能係yahoo news只有擇要提供啦,我諗我要spend d時間搵搵有無新聞網可以feed晒所有新聞內容!),詳細內容係雖網先可以retrieve到,不過唔緊要啦,對於無得上網o既我o黎講,好過無了!不過我諗今晚要add多d o野入個reader睇先得,因為d新聞擇要好快就睇完喇,哈哈!!

===============================================

噢,朋友有另一個更好出路...噢...又無得約friend食lunch了...

不過都要講聲恭喜先得!!!! ^.^


4 則留言:

  1. RSS 好似幾得意﹗你好勁呀﹗

    回覆刪除
  2. 見得 RSS 多, 但都無用佢. 如果唔駛周圍click d blog其實都幾方便.

    回覆刪除
  3. 咁用rss又可唔可以留言既呢? 你快d研究下啦!

    回覆刪除
  4. to 仙廸: rss係單向o架,所以只可以接收新更新,唔可以倒轉send番留言上網o架!!至於rss 訂閱,yahoo blog就無包埋留言,只可以睇到網誌!!! to Menu: 唔係公司無得上網,我都唔會用呢種方法呢!!!雖然click o黎click去有時都幾煩,但既然時間唔趕,click o下click o下亦係上網樂趣之一呢(provided that 個loading speed唔好太慢啦!)!!! to 珍妮: 網上好多free o既rss reader,我download o個個睇落好似outlook o架,好易用!!

    回覆刪除