2007年4月3日 星期二

大眼妹台北自遊行 ~ Day 2

Day 2: 中正紀念堂 → 永康街(鼎泰豐 → 冰館 → 永康牛肉麵)  → 陽明山(竹子湖 → 陽明公園 → 花鐘) → 東區(度小月 → 東區粉圓) → 東區地下街

第二日九點出發去中正紀念堂,呢度都幾大,左右兩邊都有座戲劇院,唔知係咪星期日關係,劇院外有好多年青人o係度排戲,不過認真該煨,望望o下我o地竟然見到有個癲佬o係度做d四級行為,好核突好得人驚,honey唔應該叫我望嘛,真巴不得洗眼兼洗腦!!!

除o左劇院前o既青年人外,呢日廣場內仲擺滿攤位,有好多巨型吹氣恐龍同畢業公仔,似乎係一個中學生o既畢業嘉年華,好熱鬧,不過要搵個靚位影相就變得唔容易,無理由o係紀念堂影埋d恐龍入相嘛!!由廣場頭行到尾後上樓梯睇銅像,其間有個日本女人叫我幫佢影相,我勁想用日文答o架,但一時間口窒窒乜都講唔出,好彩,影完後我終於鼓起勇氣用日文問佢影得好唔好!!影完相後honey自己走o左去睇o野,就o係呢個時候,個日本女人番o黎同我傾計呀,佢問我係咪韓國人(我後尾先諗起佢其實係用韓文問o架,但因為我都識聽,所以當時無為意,照用日文答唔係!!!),之後大家用動作加埋我簡單o既日文,估唔到又溝通到喎,好開心第一次用日文同日本人溝通呀,都算係意外收獲!!!

參觀完趕去鼎泰豐,可惜已經十一點幾,只在星期六、日先有得賣o既小籠湯包十點已經賣晒...噢...等我仲精心安排今日去鼎泰豐添,結果都係無緣品嘗!!!我o地係鼎泰豐叫o左小籠包、蝦肉蒸餃、酸辣湯、擔擔麵同千層油榚,不過味道真係普通,特別係酸辣湯同千層油榚,前者唔酸唔辣,後者又乾又硬...早知留肚食第二d!!!

食完後過幾條街去冰館,呢間o野日本都有分店,加上今日超熱,門口勁多人!!!不過我同honey又遲一步,夏天先有o既芒果泡泡冰已經賣晒,所以我o地叫o左個綜合泡泡冰!!個冰有草莓、芒果同奇異果,d草莓好紅好可愛,賣相超吸引,o係咁熱o既天氣食冰真係透心涼,好正!!!食完後,我o地又過幾個街口食永康牛肉麵,但由於太飽,所以無叫到台台都食o既粉蒸排骨飯!!!坐我o地對面坐o左一個ABC同兩個香港人,其中一個不斷用英文介紹d食物俾個ABC聽,佢聽見我同honey用廣東話,所以問我o地點解識去呢間o野,我o地答係書介紹,而佢o地就係坐的士時個司機介紹o既,似乎呢間牛肉麵都真係幾地道,我honey都大讚好味!!!

食完已經十二點幾一點,噢,本來諗住要早早上陽明山o架,而家咁晏都唔知點算...搵路番捷運站,其間問路,個台灣人好熱心咁答,之後仲車埋我o地番捷運站,估唔到有順風車坐,雖然車程好短,但已經足以令我呢個香港遊客感到台灣人o既友善,好開心呢!!

上到陽明山已經兩點,由於係星期日,所以除o左遊客仲有勁多台灣本地人,塞車去第一站竹子湖,以為一落車就到,點知要行大半個鐘,行都唔係問題,問題係山上無行山徑,遊人要同d車一齊行,吸晒d癈氣,又怕被d電單車撞到,行得好唔舒服!!!途中見到有幾棵白花,都算開得靚,所以即刻影相,開頭以為係櫻花,但後尾聽途人話原來係梅花呢!!行到身水身汗,終於到竹子湖,o個度好多遊人o係度採海竽(即馬蹄蘭),好熱鬧,我o地都有係花田度影相,雖然唔係一片花海,但腳踏泥濘,好似自己做o左花農,又有另一番味道!!回程喇,點知行錯路,行番轉頭時忽然有個老闆拋o左個'牛奶芭樂'(我媽後尾睇相話係石榴喎!)俾我honey,話係請途人食,早知頭先就唔使自己俾錢買啦!!去到等車處,人龍過百呀,唯有自己行落山,o個時已經四點幾,天開始暗,o係車路行足成個半鐘,由於塞車,所以d癈氣好多,都唔明一個公園竟然空氣咁差,真係命都短幾年,加上d電單車不斷擦身而過,都幾危險!!

行到落山已經成面油,但又怕天黑前都搵唔到櫻花,真係好心急!!!結果行o左一大輪冤枉路,終於見到櫻花喇,但新葉都出晒,得番d殘花,好失望...再行呀行,諗住去花鐘影相,好彩其間經過一棵較大較多花,都影o左張靚相,但天色開始黑,張相靚極有限...!!最後去到花鐘,附近有個濆水池,原來天黑會著燈o架,多得同事借o既腳架,我o地影o左張好靚o既相呀,估唔到上山影得最靚o既相唔係花,而係濆水池呢!!!

回程坐'過山車'落山,車速快過香港亡命小巴,最驚係條山路又窄,隔離線係對頭車,真係撞死都唔知咩事,好彩有乘客出聲叫司機開慢d咋!!!番到台北東區食度小月,我媽之前聽收音機話台北最好味魯肉飯就係呢間,所以即叫,但呢樣竟然唔係最好味,反而另外叫o既擔仔麵、龍蝦卵河粉卷、野菜、烤虱目魚肚同茶鵝仲正,好味!!之後去o左食東區粉圓,d芋圓好煙韌,紅豆同地瓜甜甜,加上d冰,好好味!!!

食完後行東區夜街,但呢區人流都幾雜,行o左一陣小街已經好驚,而地下街又關晒門,所以好快就番飯店,結束第二日之旅!!!

Pictures of today:


5 則留言:

  1. 我媽同妹上星期都去左雲南旅行, 影到少少櫻花, 仲有油菜花...不過佢地都話唔係最靚既時候...有d失望!

    回覆刪除
  2. d 相影得好靚 ah :)  

    回覆刪除
  3. to cindy: 雖然睇唔到開得最美o既櫻花,但無辨法啦,唯有之後揀o岩季節再去!!!嘩,你媽同妹又去旅行!!!! to 綿羊仔: yup,我揀o左d最靚o既先show俾大家睇嘛,其實都有好多相影得唔滿意呢!!!而且我放上網前都edit過(除了photo of the day),所以咪好似張張相都又清又光咁靚囉,嘻!!!

    回覆刪除
  4. d 相影得唔錯喎, 你地的黑白衫好襯呢~~~~~ 仲食左好多野

    回覆刪除
  5. 哈哈,兩個人o黎講的確算食到好多o野呢,好彩我算幾食得...!!! 你唔講我都唔為意我o地一黑一白添!!

    回覆刪除