2007年4月5日 星期四

大眼妹台北自遊行 ~ 後記

4/4兒童節(買o左出奇蛋,哈哈!),雖然今日係平日,但我、我爸都唔使番工,細佬又唔使番學,竟然可以一家五口出街食lunch,搞到我成日以為今日星期日,放假放矇o左lu!今日邊食飯邊同屋企share我去旅行o既經歷,簡直滔滔不絕呢!!夜晚俾相爸媽睇,睇完後佢o地又俾番佢o地一年前去o既相我睇,嘩,佢o地去o個個士林夜巿同九份都迫滿人,而我o個d就相對冷清,好搞笑!!

==============================================

經過四天自遊行,發覺自遊行真係好玩過跟團好多,至少我可以自由控制時間同去邊,又可以深入每條街道,同當地來個親密接觸,對o個個地方印像更深刻,唔會去完就忘記,好好玩呢!!!!等我而家為呢個台北之旅做個總結先!!

1. 最美味

除o野食,台灣都無乜特別o野可買,所以手信我都係買o左食物!!!至於食o左咁多樣美食,我同honey最愛要數係雞排,另外,我覺得胡椒餅、東區粉圓、白玉苦瓜汁同阿宗麵線都無被過譽,絕對值得推介!!!至於失望o既,除o左預料中o既鼎泰豐外,仲有蚵仔麵線同蚵仔煎,前者味道太淡,後者有d一pat pat透明o野,好唔o岩食呢!!!而驚喜呢就有書本上無提及過o既饒河街鴨血同臭豆腐、士林夜巿廣東粥、度小月o既野菜同埋九份o既豆乾包同冬粉!!!食足咁多日,想唔肥都難,嘻!!!...不過,我o地都錯過o左士林o既七里香同大香腸,仲有淡水o既o野食,唔知第日有無機會再補番呢,嘻!!





無影相o既有草仔粿、花枝丸同埋老蔡水煎包!!

2. 最友善

四日自遊行,問路少不免,加上台灣係香港客自遊行熱門地,所以旅程中都接觸到唔少香港同台灣人,雖然只有一面之緣,但我真係好高興能遇到o個位接載我o地坐順風車o既台灣人,同樣o係淡水狼狽非常o既一家三口同埋主動同我傾計o既日本女人呢!

3. 最失敗

第三日,因為我任性要上多次陽明山,間接搞到夜o左去淡水,遇上狂風暴雨令淡水之行告吹,唉...而且再影o既相又唔係靚,抵唔番去唔到淡水o既損失,失敗!!
因為我記錯,所以錯過o左士林o既七里香同大香腸,失敗!!
最後一日唔見o野,仲要係借番o黎o既o野,最最最失敗!!
仲有,我完全無諗過o野食會過期呢個問題,所以下星期前見唔到大家,手信就唯有落入我肚度喇...失敗!!!!

4. 最大頭蝦

Honey由第一日唔記得帶遮,到第三日三回飯店,再到最後一日唔見o野,再加上番屋企上機場巴士唔記得o都八達通...唉...點解可以咁大頭蝦,其實都幾無奈,我已經盡可能提得就提...經過呢幾日,我已經成功變o左'常鵝'喇!!...其實男人們唔應該成日嫌另一伴'長氣',埋怨從前溫柔體貼o既女朋友何時變了又長氣又煩o既'師奶',其實女人變得'長氣'都係你o地d大頭蝦一手造成咋...你估我o地好想浪費咁多口水咩...

5. 最美麗

我honey四日以來大飽眼福,因為佢覺得台北美媚好多都好靚,而且衣著較香港女仔開放,不難見到美女們胸前兩團肉,而且絕大部份都化了粧,望落的確有唔少美女呢!!至於實際上係咪真係咁靚就不得而知喇,除非個個落晒粧啦!!(不過我honey話唔理實際靚唔靚喎,又唔係同人過人世,望o下之嘛,最重要係個結果靚喎!...)

至於景點,我o地去o左台北101、饒河街夜巿、中正紀念堂、陽明山、故宮博物館、圓山飯店、淡水情人橋、士林夜巿同九份,最靚最有情調都算係九份,我同honey都好鍾意呢個地方,所以影出o黎d相都特別有味道!!!另外,我都好鍾意饒河街夜巿o既熱鬧氣氛!!

至於成個旅程中最靚o既相我已經分別貼o左係各日o既Pictures of the day度,當中最鍾意都算以下呢張,話晒我去台灣其中一個重要目的就係睇花呢!!

6. 最佳模特兒

三年前去泰國我都有帶麥兜去旅行,今次咁多食物,當然要帶埋呢位小model去同食物合照啦!!不過三年前o既麥兜失寵了,因為今次多了麥嘜,佢除o左靚仔外,表情仲好趣怪,頭帶鴨咀帽再加背囊,好有旅行feel呢!!以下呢幾張真係cutie到暈呀!!



當然,除麥嘜外仲有我啦...真多得勞苦功高o既honey同埋...個腳架!哈哈!!


背景o既矇矓效果係我後加,嘻!!

以下呢張係我覺得影得自己最好o既一張...嘻!!


2 則留言:

  1. 第一張 mcdull & mcmug can make it to be wallpaper ar~~~~ 睇你日記笑死我咯 ( 最美麗 果段)

    回覆刪除
  2. 係呀係呀, 麥嘜麥兜真係超得意,細細粒同d食物合照最方便,不過最衰d相好多都有我隻手,係呢幾張無手o既先特別cutie,我正打算用第一張做我公司電腦o既wallpaper呢,yeah!!! 哈哈,雖然係男仔都鍾意望美女,但望太多都唔好嘛,佢讚o個d我未必認同o既時候就最激氣呢!!!

    回覆刪除