2007年4月11日 星期三

安排欠妥當!!

今晚去o左in義工,去之前去o左city super買專for著高跟鞋/平低鞋o既襪,其實之前去旺角都買o左對5蚊雞o既,但著落發現突晒出o黎,好肉酸,之後o係雜誌見city super有得賣,雖然貴十倍,但我都買o左,之後仲即著,因為今日對高跟鞋著到我好痛呢!!!

去o左長沙灣interview,由於地點隔涉,所以我預早o左,原本八點十五分到邊o左七點四十五分到...點知填完o野坐個幾鐘都仲未有得in,個工作人員又唔出聲交代,搞到我等o左半個鐘後忍唔住問佢...結果等了又等,九點七、八個字終於有得in...由於係group in,仲要用晒三種語言,所以一in又個幾鐘,離開時已經十一點咁滯喇...雖然自問今晚表現都OK,但感覺真好似浪費o左好多時間咁...


4 則留言:

  1. are the socks ok??? 無突出黎?

    回覆刪除
  2. To Menu: 咁你尋日有無留意我腳呀,哈哈,我尋日其實著o左,都有少少突出o黎,買肉色應該唔多覺!!!(我買o左黑色,有少少後悔無買肉色呢!!) To 仙廸: 其實你知係咩o架,你同珍妮都有apply 的!!!

    回覆刪除
  3. 我都估到d架喇, 想証實下姐, 星期日見面再傾啦...hehe

    回覆刪除