2007年4月5日 星期四

大眼妹台北自遊行 ~ Day 4

Day 4: 九份 (魚丸 → 阿柑姨芋圓 → 泥人吳 → 悲情城巿 → 昇平戲院) → 飯店 → 機場 → 香港

話咁快最後一日,雖然係夜機,但為o左爭取時間,所以依然晨咁早起身,點知落到車站先知最早去瑞芳o既火車十點先開,等我o地只o係飯店留下買早餐(唔好食!)添,早知行遠d去書本介紹o既舖頭啦!!

第一次坐火車,都有d驚,因為錯過一班車就可能要等多個鐘先再有車o架喇!!!上到火車,本來我o地分開車卡,但當然唔會咁做啦,寧願一個坐一個企,但好好彩,有個台灣人見我o地係一齊,最後讓個位俾我o地一齊坐,真係好人!!!坐o左四十五分鐘就到瑞芳,其實架火車都開得幾慢o架,所以我同honey都好奇怪,點解去九份一定要坐火車,其實公車都應該到吧??

坐公車上九份(竟然撞番尋日o個一家三口,好有緣!),嘩,原來o係高山上o架,天雨路滑,山路又斜,即刻諗起單車禍,都有少少驚!!落車,先去觀景台影相,嘩,大風到吹到我成面髮呢!!叫途人幫我o地影合照,點知個個都只影人唔影景,咁唯有出動腳架啦,點知...我honey唔見o左腳架個轉呀!!!個腳架借o架咋,唔係呀嘛...左搵右搵都唔見,但我明明記得出門口提醒過honey拎番個轉出o黎唔好pack入行李,等呢日有得用...於是我猛叫honey諗番佢拎o左個轉出o黎後放o係邊,點知honey話只記得放係床上,之後就咩都無印像,而我呢,就記得臨check out時明明同honey一齊望過張床,make sure被子下無留低o野先走...估唔到而家都係唔見o野,仲要唔見借番o黎o既o野,慘喇...即刻打番飯店,點知飯店d人又唔helpful,只話執o左房,無發現有o野留低就算...唉...死喇,真係對唔住同事了...

鵝鵝鵝...我又'鵝'了一輪,無法啦,炆都無用,唯有專心食食食...沿住基山街行,先去食魚丸,第一間o既魚丸超大粒o架,不過味道普通,反而另一間無乜人幫襯o既老舖仲好味,我o地叫o左個餐,除魚丸外仲有豆乾包同冬粉,我覺得個冬粉好正,而honey就鍾意個豆乾包!!!之後我o地就見到黑色腸,如果唔係我媽一早講話呢條咁醜o既墨魚腸好味我真係唔會買呢!!!之後仲食o左紅糟肉圓(賣相古怪,味道亦然,麻麻!)、一口臭豆腐同炸雞,食完我已經飽飽o地喇,不過一定要留肚食阿柑姨芋圓,書本講到好多人排隊o架!!!

我o地照住地圖行上長長o既豎崎路(成條路都係石階),點解唔見o既?一個人都無喎,唯有繼續上啦,都有少少支力o架!!噢,終於見喇,原來咁高o既,而且一個人都無,好冷清呢!!買o左芋圓,今次要熱o既(凍o既早兩日係東區粉圓試過了!),由於呢度其實係民居,所以我o地要穿過客飯廳,阻住公公婆婆戶主睇電視先去到觀景座位,估唔到呢度都幾大,別有洞天呢!!由於無乜人,所以窗口位任揀,透過大玻璃邊遠眺海景同基隆山,邊食住熱熱o既甜品(其實味道不及東區芋圓,但咁凍食熱o野好舒服囉!),唯一美中不足係天色唔好,如果唔係一定更好feel!!!

食完芋圓沿住樓梯落,經過泥人吳,店內全部都係老闆用陶瓷整o既'鬼'面具,但影相要錢o架,所以只好o係門外影!!繼續落樓梯,因為個view好正,所以沿路開o左好多茶館,以方便遊客邊嘆茶邊欣賞美景!!雖然都係搵食,但呢d茶館裝潢各具特色,將條街點綴得好有味道,可能因為我o地今日唔使趕頭趕命,所以我同honey特別有閒情慢慢行九份,大家都邊行邊讚呢度,好鍾意呢個地方呢!!!!

再繼續落,見到海悅樓同阿妹茶酒館,書入面都有仲紹呢,不過我o地無入去幫襯,再之後終於見到侯孝賢拍'悲情城巿'o既地方喇,側邊就係'昇平戲院',舊舊o既感覺,好有懷舊味道呢!!!

東走走西走走,最後我o地拾級而上,番上去基山街,最後食埋花枝丸(無影相添!)、草仔粿(我o地捨大去熱o既甜紅豆味,大膽揀o左咸綠豆,食落又OK喎!...呢樣都無影相呀!!)同埋牛肉麵,雖然間牛肉麵無人幫襯,但味道又唔錯喎,或者呢d老店(四十年老店)自恃真才實料,所以唔去拉客先會咁冷清吧,好彩我同honey識揀o者!!!...咦?七里香呢??原來九份無,應該係我記錯o左喇,早知尋日係士林夜巿食埋啦!!失策!

回程,咦?點解架公車寫住番台北捷運復興站??為免等到五點半先有火車,於是我同honey就放棄已買o既火車票直接番台北,雖然車錢貴少少(我o地俾少o左錢,俾司機叫住補錢呢,哈!!),但車程同火車差唔多,至少唔使轉車咁煩,而且dun dun o下不知幾好訓,點解書入面提都唔提呀,搞到我一直以為入九份一定要坐火車添,搞到我o地浪費o左程車票喇!!!

番到飯店領番d行李就趕去坐機場巴士喇,時間剛好六點,好彩無遲,如果唔係要多等半個鐘先有車!!!期間架車經過台北小巨蛋呀,即刻爭取最後機會影相!!!因為遇著平日放工時間,塞車塞o左好耐,七點半先到機場呢(我o地坐KA最夜一班機)!!Check in,咦!隔離咪無線東張西望個主持王欣廷?唔知佢係咪去台灣訪問完d明星呢?Honey唔識佢,只係猛話唔靚呢!!

番到香港,依然凍到震,番到屋企沖埋涼兩點,終於結束四天自遊行之旅,時間真係過得好快呀!!!

Picture of the day:


5 則留言:

  1. 自由行一家要check好d交通工具班次既時間, 因為miss左隨時要等好耐, 行程又會被拖慢! 幸好而家有internet, 好多資料都有show出來, 方便好多! 仲有, d旅遊書都唔係十分準架, 試過去泰國想搵間酒會食飯, 跟住指示, 搵唔到, 問人又話冇呢個酒店, 原來係寫錯左名呀...搵到我地傻... 不過我相信你地今次既經歷會好深刻, 乜都抵番啦!

    回覆刪除
  2. 你地扮得唔似悲情城市o既..................

    回覆刪除
  3. to 仙廸: 對呀,其實火車飛可以網上預訂,但最後我唔記得o左做呢,搞到最後一日早o左起身等車,無疑係浪費o左少少時間呢,不過經過今次,我發現我幾叻睇地圖,而且肯下功夫搜集資料,所以我對我下次再去自遊行信心大增呢,哈哈!!! to Menu: 似皆大歡喜???我honey番o黎睇相都話早知就扮後面幅相呢!

    回覆刪除
  4. 好details & 開心的trip~~sweet sweet~~ 你update得真係好快同好有心機呀﹗

    回覆刪除