2007年5月1日 星期二

放假

放假,不過我無節目呀,因為我honey要番工...我同屋企人食完午飯後番到屋企只有等了又等,終於收到電話喇,不過已經差唔多八點,好彩honey唔怕夜,都肯出去沙田呢!!!

去到沙田即去Miss Sixty,因為我有張coupon呀,點知...嘩,一件背心都差唔多成千,更莫講話coupon指定o既牛仔布料衣物啦...嗚...似乎張coupon都係得物無所用lu!!

之後我同honey去西田一間江南o野度食,OK啦,不過honey似乎唔係太夠飽,所以本來都諗住去食糖水,點知honey老細急call,嗚...honey又要趕番去做o野喇,所以我雖然八點先出街,但十點幾就番到屋企lu...

(P.S. 我honey話佢老細都遇到同佢一樣o既情況...哈哈,就係放假番工,俾另一半'鵝'...嘻!!!)


4 則留言:

  1. 哈哈,你指忙番工仲要忙'應籌'我乎??

    回覆刪除
  2. 我估兩樣都係喇...哈哈

    回覆刪除
  3. hehe,我已經盡量就佢無出遠d喇!!!!

    回覆刪除