2007年5月24日 星期四

看我七十二變


今日無節目,所以最終都係去o左整頭髮!!但係o係我怕染髮兩截色,怕電大圈唔"襟"同貪曲髮都係長好睇之下,我個髮型除o左比之前曲少少外,都無乜大分別...好後悔無堅持叫師傅幫我剪陰添...


(左方係新look!)幾舊水整完無乜分別添,好想過兩日補剪番個碎陰!!

 
如果可以好似阿嬌set得個頭咁靚都幾好!!!

番到屋企越諗越覺唔抵,因為真係好貴,但整出o黎竟然乜分別...um...於是夜晚繼續上網搵髮型資料,竟然俾我搵到個幾得意o既website,係個website度我可以upload自己一張相(free account只可以upload一張),然後幫自己換明星髮型化粧配飾,好得意呢,以下係其中幾個造型,好得意!!!

網址: http://www.makeoversolutions.com/makeover/virtualMakeover


我個髮型同Cameron Diaz一樣呢!!


哈哈,好過癮呢,我覺得左上角o個個造型最得意呢!!上方左二o個粧有d Jolin feel,至於右上角個粧其實係來自Paris Hilton,下方左二個髮型係姬拉麗莉o既!!!哈哈!!!你o地覺得邊個造型最襯我呢??


7 則留言:

  1. 成個頭薄左好多丫~ 我覺得上方右一幾好, 個妝又唔會太勁令人認唔到你~ , 又有帶帽! 等我返home又玩下先~

    回覆刪除
  2. haha,我honey話我下方右二o個張似我妹,一向佢都覺我同我妹唔多似樣,但佢話轉埋同一髮型真係有d似喎!!!! 哈,你玩完記得貼番一兩張去你blog度俾我睇呀!!!

    回覆刪除
  3. 你d相真係好得意呀﹗

    回覆刪除
  4. 哈哈,你都玩o下呀,睇o下你唔同髮型係咩樣!

    回覆刪除
  5. 你好....我是路過的...這個網好得意呀....第一排左二...真的有d似蔡x琳...haaaa

    回覆刪除
  6. 多謝到訪呀!!!你都玩o下啦!!!! 我開頭見到你留言,仲以為係珍妮呢!!!

    回覆刪除
  7. 我不是珍妮呀...我是monchhichi妹

    回覆刪除