2007年5月5日 星期六

Happy Birthday to My Dear Dad!!!

今日父親大人生日呀,生日快樂!!!!

中午一家五口出o左科學園飲茶,埋單當然由我付責啦,不過今日都唔係叫o左太多,有會員卡打八折後都仲咁貴,都有少少肉痛,因為好似好唔抵咁!!!

下午同honey打乒乓,嘩,好耐無打過喇,打足半個鐘先有番少少狀態,雖然只係短短打o左一個鐘,不過我都好滿足呢!!!!今日我打得好差呢...honey打得叻,但從來唔識教我打,所以我咁多年都無進步呢...!!!

之後,自己一個去o左又一城拎蛋榚,等到八點齊人一齊食生日大餐,我訂呢個係芒果慕絲蛋榚,食落幾清o架,不過無我想像中咁好味,份量比較少但比普通蛋榚貴成倍哩...早知訂出名d o既藍莓芝士啦,有d後悔添!!!不過我爸同我媽就猛讚好味,唔知係咪特登講o黎tum我,等我無咁覺'失敗'呢??!!!!

Anyway,我知爸媽好滿意就得,祝爸媽生日快樂,身體健康!!!!


4 則留言:

  1. e? 你 baba mama 既生日差一日 gaja? 好得意 :) 祝開開心心 ^-^

    回覆刪除
  2. 係呀,差一日咋,但唔同年份,所以年年都一齊慶祝o架,好sweet sweet!!! ^.^

    回覆刪除
  3. 係ah~~ ! 又會咁arm 既 ^-^

    回覆刪除
  4. 一齊慶祝, 可以慳d $$ tim lei, 真好  

    回覆刪除