2007年5月21日 星期一

煩惱絲

唉...今朝又上唔到網喇,好慘呢!!

另外,一朝坐我對面位同事就好嬲,因為佢被內外夾攻,外當然係指女魔頭同手下,內就係一向同佢有過節o既PM,佢仲悔氣咁話自己快要請大家食tea...睇住佢咁嬲我都有少少驚,真係有d唔敢同佢講o野呢...似乎,距離風雲變色的日子越來越近了...

================================================

放工,爸爸又在我耳邊不斷講進修搵工同埋今日報紙寫上年HKU畢業生的平均薪籌...放過我吧,近排我已經有夠煩的了...

煩煩煩...忽然好想修理一下頭頂那一大把又乾又厚的煩惱絲,如果煩惱都可以隨煩惱絲一剪去掉便好了!!!!


4 則留言:

  1. 你想剪短頭髮呀? 我都係, 一煩既時候就想郁d頭髮. 哈哈

    回覆刪除
  2. 我地應該遲多幾年畢業......

    回覆刪除
  3. ai....如果我o地可以好似公務員咁加薪,追番之前d凍薪就好囉!!!

    回覆刪除
  4. to 綿羊仔: 係呀,我對上o個次整頭髮已經係十一月喇,而家d頭髮好乾,而且好長好大把,gel 極都唔好睇(而且我好多時懶gel, 嘻!!)!!!

    回覆刪除