2007年5月19日 星期六

Equestrian Events Orientation

今日去o左期待以久o既Equestrian Events Orientation,撞番一齊interview o個幾位Volunteer,大家都順利入o左Technology Division!!!!

今日成個orientation都係'聽書',主要係向全場大約六百位2nd batch volunteer介紹8個division o既工作,有d presentation都幾有趣,不過聽到後來我都忍唔住遊o左魂,聽足三個鐘的確幾眼訓呢...!!!!

最後一個鐘係自己division o既section,由於我個division成八十人,所以分o左四小組,因為我有帶相機,所以就變o左做group leader...哈哈...皆因我可以影相認人呢!!!希望下次見面時我認到大家啦!!

  
'Yes! I can!' (老實說,好老土呢!)                 可愛o既騎馬歡歡(我都係今日先知佢叫歡歡,哈哈!)

=========================================

唔記講添,我仲撞番個好耐無見o既中學同學Polly呀,佢瘦過以前好多呢,好開心見到熟人,仲即時交換MSN添!!!


6 則留言:

  1. 好似好好玩咁呀! 加油~~

    回覆刪除
  2. 其他team係負責咩呢

    回覆刪除
  3. 仲有Corporate Admin, Security & Support, Competition, Promotion & Marketing, Media Services, Ceremonies & International Services 同埋 Game Services, 其中同比賽最有關同最好玩應該係Game Services同埋Competition喇!!!

    回覆刪除
  4. 哈! 你好! 我系 competition team 架! 我覺得competiton team 好似好大挑戰呀! (唔單止好玩呢!)

    回覆刪除
  5. 我係第3輪 interview IT division 架
    我上次in得好緊張呀!! 唉 好驚無機
    知唔知第3輪請幾多IT division既人喔

    回覆刪除
  6. 我係第3輪 interview IT division 架
    我上次in得好緊張呀!! 唉 好驚無機
    知唔知第3輪請幾多IT division既人喔
    [版主回覆01/27/2008 17:42:00]第3輪都應該請幾多呀,實際數目我都唔確定,不過第二輪都有八十人,第三輪只有更多,唔使太緊張呢!!!
    祝你好運呀!!!!

    回覆刪除