2007年5月28日 星期一

常在我心

哎也,睇溏心風暴,Alfred死得好慘呀!!!

雖則我覺得佢衝咁多次燈死係遲早o既事...某程度上係唔抵可憐,但難得常在心o係兩年幾後原諒番佢呀...

忽然諗起我細個時有套電視劇都有個好慘o既死人場面,不過劇名唔記得喇,只知男女主角係伊麵同松松姐姐,死o個個好似係松松姐姐...雖然我印像模糊,但我幾肯定o個場戲係好淒涼o架...唔知係咩劇集呢???


3 則留言:

  1. feonko:oh....我呢日不在家....看不到...我只知道今天常在心喊得好勁....因為她發現貝殼「請原諒我」 生命太短暫了,所以我們要珍惜眼前人....而且我們不要抱怨、不要嬲怒.... 如果別人得罪我,我當時也會嬲...但我們要學習原諒及放手.... 不要到最後,當想親口說「原諒你」的時候...已經太遲了.....(oh...唔好意思,突然好感慨)

    回覆刪除
  2. 講得o岩呀,嬲還嬲,要識放手!!

    回覆刪除
  3. 不過放手....是一門學問....講就易...做就難呢....我也學習中....

    回覆刪除