2007年5月17日 星期四

我真係覺得你好無辜...

Lunch之前有同事走埋o黎同我傾o左兩句,佢問我'諗住點算?'!!!我碌大眼,咩意思呀??原來佢意思係指,近排d政治o野,遲d大魔頭同佢手下會入主我條team,仲要坐埋過o黎同一個office,搞到我條team好幾個senior staff都灰晒,分分鐘集體走都唔奇,所以問我有乜打算!!!

其實我可以點打算喎,technique唔夠,而家轉工咪即係又要重頭開始,我本身已經比其他同學遲起步,我唔想再遲上加遲...而且我半筒水,我無信心係出面搵到同類工作...

同事話無乜話半唔半筒水o既,出面好多consultant公司都有請junior consultant...最後,佢講o左一句"我真係覺得你好無辜"...

咪係!!成條team,我經驗最淺最嫩,仲係BB仔咁,若果人事變動,其他人就話可以出去闖,但係我呢????除o左被包火影響而慘變炮灰外,我自問真係未夠料出去闖呀...唉...我仲以為我可以o係呢場高層o既政治遊戲中置身事外,但似乎我都可能會變炮灰喇...真係唔敢想像同事們離我而去呀,佢o地個個都好好人,都算好照顧我o架,我唔想被遺棄呢...只怪我一路太樂觀喇,無諗過無同事照住o既話會點...睇怕我要認真作定最懷打算...唉...

...早知o個日我都join埋五位男同事一齊為自己做番d o野啦...

求求上天,地震都唔好震散我呢條team呀!!!!!

=============================================

番到屋企我爸話佢公司有個o靚妹last day,個o靚妹唔捨得所以喊...我即刻諗,如果我條team真係震散o左,我都會喊...

 

(請以私人留言留言呀!)


1 則留言:

  1. 忠o架,我條team幾friend o架,咁當然,性格總有少少出入,有一兩個會靜少少或者多o野講d,但個個都好好人呢!!! ...咁又係,咁擔心都無補於事... 綿羊仔,想問問你睇唔睇到我呢段回應o架???因為我唔知yahoo blog點treat私人網誌o既公開回應,會唔會我add o左o既朋友/家人就可以睇到私人網誌o既公開回應呢??

    回覆刪除