2007年5月29日 星期二

火辣辣

好熱呀,今日天氣好晴朗,藍天白雲又無煙霞,望出office窗望到好遠好清楚,好似自己視力好好咁,哈哈,肯定近視無加深可以做激光啦,哈哈!!!

陽光普照下,唔知大家有無留意近排鳳凰木已經好滿鮮艷奪目o既橙紅色鮮花、木棉o既棉花已經飄下舖滿一地、仲有白蘭花已經優雅地為炎熱散發出陣陣清香呢?無錯,火紅o既花正係要向大家宣佈: 夏天到喇~!!

(哎唷,收到喇,夏天到,要食少d呀嘛!!)


P.S. 我家樓下有一棵白蘭樣,開滿白花,好靚,而且好香,日日放工都聞到o架,我仲見到有婆婆將花插係耳邊,別有一番味道!!!

 


9 則留言:

  1. fenoko:我沒有留意花草樹木....haahaa... ...我平時在中心只對住四面牆....自己孤伶伶一個..... 打開牆已經見到對面樓lor...haahaa....我最多和對面樓的陌生人said Hello~~

    回覆刪除
  2. 我剛剛去了你的網頁,原來你讀Cognitive Science....hahaa..勁人啦..... 我現在讀緊psychology,我現在寫緊paper...如果我對psychology有什麼問題,請你多多指教呀!

    回覆刪除
  3. 有時間就o係番工放工時望o下四周啦,包你心情都會靚d o架!!!!! ^.^ 嘩,咁你都算我半個師妹喎!!!你上堂都應該有同cogsc d人一齊上堂吧??...指教唔敢當呀,哈哈,我當時d psycho麻麻咋,因為我focus 多d on computer science 呢,所以我都唔多記得d psycho喇,哈哈!!! 寫paper? 加油努力呀!為你打氣!!!!

    回覆刪除
  4. feonko師姐:你讀psychology不用寫essay嗎 ....我要寫...我主修general psychology、abnormal psychology...副修counselling.... 在讀的過程有時也會涉及少少biology lor...我現在要預備 case presentation、essay and exam ... 不過我讀到9月就畢業了...但我不排除會繼續讀,然後做執業臨床心理學家...haahaa (發夢無咁早)

    回覆刪除
  5. abnormal psychology我剛剛讀完了, interesting topic, 可能係個professor教得好, 入腦d...

    回覆刪除
  6. 仙迪:我也覺得abnormal psy很有趣...但當要做功課時,有點兒困難...最後一份essay是研究某一位藝人....唉....分數一般啦...hahaaa

    回覆刪除
  7. monchhichi, 我份paper係做青少年自殺, 做到我都想自殺呢! 有冇睇師奶兵團, 鄧萃雯患有GAD同強迫症, 好有印象呢!

    回覆刪除
  8. 仙迪:上次我寫的paper is 某位明星自殺...我沒有看師奶兵團呀...因為我中心都有一班...haahaa....我現在又要寫paper啦....大家努力! ps:我們好像借用了feonko姐的地方傾wor..不好意思tim....  

    回覆刪除
  9. haha,唔緊要呀,你o地可以幫我令呢度熱鬧d嘛!!!

    回覆刪除