2007年5月10日 星期四

人事

壞消息...希望唔好影響到我啦...

高層o既人事,我呢d小薯仔又點會知點會明,好多謝今日陪我食薑醋o既同事講我知最近佢o地遇到o既人事,等我未至於一頭霧水...

而家我只係知道我條team其中一個headcount俾一個無相關o既人用o左,唉...分分鐘會搞到我轉唔到perm呀,如果只可以extend contract,咁我咪依舊咩medical都無囉,欲哭無淚呀真係...

而家好迷惘添,只怪我一直太樂觀,無諗過我轉唔到perm呀,如果真係轉唔到,咁我應該點算呀...


2 則留言:

  1. 再睇下情況點先啦! see if you think 轉perm or the job nature is more important

    回覆刪除
  2. 可能要自己寫blog 時係題目mention'私人'啦...

    回覆刪除