2007年5月19日 星期六

私人回應

太好喇,yahoo blog功能提升o左,以後我d私人網誌大家就可以盡情留言,唔使再擔心唔記得click私人回應後段留言會公開o左出o黎,大家可以更加暢所欲語喇!!!!!!!

===============================================

今日落大雨,但都有同屋企人出去食午飯!!吉之島最後一日減價,好多人好迫!!下午四點見honey,周圍行o下!!!今日好似無乜特別呢!!!

夜晚睇雜誌講今年興tube dress,不過好性感呀,明星先敢著吧...um...唔敢買tube dress,不過都可以諗諗halter neck,應該都幾靚,等我留意o下有無又平又靚o既先!!!嘻!!!

 


3 則留言:

  1.   是麼? 我竟然不覺 。。讓我看看 。。

    回覆刪除
  2. 我試過一次呢, 想留pri msg 俾人wor 但又驚果個人唔知我留pri, 所以0係個留言度註明 "private message" 咁樣 點知唔記得揀私人留言... 結果全世界睇晒  'o' 真係nor 爆 -_-

    回覆刪除
  3. 綿羊仔,可唔可以去我前一篇個私人網誌睇睇見唔見到我私人網誌o既公開留言呀??我試過logout o左係第唔到o既,但唔知我朋友/家人list上o既人係咪可以睇到,如果睇到就好喇,大家可以o係私人blog度互相留言,方便好多呢!!!

    回覆刪除