2007年5月21日 星期一

可愛

溏心風暴入面,本來之前每次講到鍾嘉欣同林峰我就無心機睇,但自從蒙嘉慧出現,鍾嘉欣發現有第三者後我就覺得呢段都好好睇喇,而且近排鍾嘉欣集集都喊,感覺好自然,加上人又靚,睇得人好舒服!!!而且佢喊時好似BB女,就算我係女仔都會覺得佢我見尤憐,真係好想tum番佢!!!!

今集佢同陳豪o個段都拍得好浪漫,鍾嘉欣笑時好可愛好甜...靚女真係無論喊定笑都咁得人鍾意,忽然好鍾意佢添!!哈哈!!


6 則留言:

  1. 我都覺得佢幾討好 做戲自然過o個部名車

    回覆刪除
  2. 哈哈,係呀!! 不過部名車仲新,未行得順都唔奇!!!不過講真,部名車都幾靚o既!!!

    回覆刪除
  3. 尋晚我覺得林峰喊个集做得好自然, 幾好睇呀﹗

    回覆刪除
  4. 好佩服d笑同喊都好睇既女仔。 我本身咀型唔靚,笑既時候都唔多好睇,喊果陣就更加恐怖.... 而且,可以喊得動人既,好少有.....

    回覆刪除
  5. 我覺得得得地許願希望常在心永遠開心嗰段好感動!!

    回覆刪除
  6. to Ken: 對呀對呀,得得地好情深咁望住常在心吹色士風o個度好掂呢!!! to 傻傻: 係呀,喊都靚真係唔係人人得o架!!!

    回覆刪除