2007年5月15日 星期二

政治冷感

公司內的政治鬥爭正續步升級,成條team o既男士們lunch走去做三姑六婆才會做o既事,我同另一個女同事不知幾想去觀摩一番...連猛男們都頂唔順,可想而知事情o既影響力同嚴重性有幾大!!!而我呢...都係樂於做一個無知o既旁觀者!!

Lunch有飯局,本來以為係政治飯局,但大魔頭今日無出場,搞到我仲係唔知主角究竟係咩樣,可惜可惜!!不過未見主角,我今日卻有機會認識主角的手下,亦即我o地team o既'哎也'teamate,真不知佢係人o地o既扯線公仔還是真小人...

另外,今日我仲有機會同來自中國同台灣o既同事見面,第一次認識外面o既同事咋,雖然我唔係好識social,但識多d人都係好事呢!!!


1 則留言:

  1. 哈哈,類似啦,係度搞風搞雨...真慘!!

    回覆刪除