2007年5月7日 星期一

噢,以後寫公司o野又要小心喇!!!

噢,今日番工較得閒,所以今日成日同坐我對面位同事吹水,其間講到寫blog,夜晚佢MSN問我個blog地址,其實我都唔多想俾呢,不過平時我都同佢幾好傾,又唔好意思唔俾...

結果...我以後寫公司o野就要好似今日咁用私人blog喇,之前無同事睇就話可以大方寫o者...而家只有朋友仔先可以睇喇,不過你o地留言記住要用'私人留言'呀,OK?

===========================================

5月8日

可惡,快發癲喇,番工無得上網真係好幸苦...雖然難得空閒,但實在頂唔順,所以極之主動咁問同事有咩幫到手,點知俾我o既task未ready,所以借我可上網notebook一部...等我唔使悶死...

我不想變冗員呀!!


沒有留言:

張貼留言