2007年5月22日 星期二

頭都大

由於我公司個account上唔到網,所以我問同事借account等我中午食飯盒時可以上網check o下email,lunch完後我先轉番自己account!!結果,我發現到一個好奇怪o既現像,就係我每次用完同事account後,我自己個account都可以上到一陣網,好古怪,所以我決定今日著住我同事account唔熄機,睇睇聽日我用番自己account係咪可以上到網!!如果真係我用同事account越耐,我個account就上到網越耐就太好喇!!

今日同事唔係位,所以我代佢做o左user support,同其中一個user講o左廿幾分鐘電話,雖然問題最終治標唔治本咁解決o左,但都搞到我一頭霧水同煙...終於明白同事點解咁怕接電話喇!!


2 則留言:

  1. 對user的事就特別麻煩....

    回覆刪除
  2. haha,你marketing對外人仲多啦!!!係咪??

    回覆刪除