2008年11月14日 星期五

泰林清倉入場券派完!!??

自得知泰林今個星期六清倉後,我就一直吼住部樂X牌蒸焗微波爐,除上網搵尺寸外,仲特登叫honey放工上屋企度o下而家放微波爐個位有幾大,放唔放得落!!


結果,正當我同honey都為發現蒸焗微波爐個size太大放唔到而煩惱時,我o地睇見yahoo news寫住: 泰林清倉入場券派完!!!!!!!!


o下!!!!


我只差未set鬧鐘早起出去排隊咋!!!我今日已經成日留意有無相關新聞o架喇,點知直到頭先八點幾先知原來今日派籌,仲要已經派完...似乎我都係同呢d著數o野無緣o架喇!!!


不過可能咁樣仲好啦,可以疊埋心水唔使煩蒸焗微波爐放係邊,又唔使掉o左新屋o個個十年前o既微波爐咁浪費...明天可以訓晏d喇,哈哈!!!


2 則留言:

  1. 你想買樂X牌, 我都可以幫你問下我DAD個朋友有幾多折, 橫掂我媽想買個最新型號既電飯煲...你可以send d info同出面價錢俾我問下
    [SkyBlue回覆11/15/2008 10:46:00]唔該你先呀!!等我再諗清楚先!!!

    回覆刪除
  2. 你好呀~~ 如果你有什麼婚禮佈置想選購或訂做, 請隨時參觀以下網頁 ^^~
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/weddinghk2008
    預祝你有一個愉快的婚禮

    回覆刪除