2008年11月3日 星期一

激氣

尋日生日,我先知原來開o左facebook會有好多人'見到'(至於點見,我唔 係好知,可能我少玩,之前有friend生日我都唔覺facebook有o野alert我o既?)我生日,所以我都收到好多facebook留言,真係多謝各位!!
 

不過,開心o既同時,亦收到一個令我有點激氣O既電話!!事緣我唔玩facebook,最多只係有friend add我我會accept,有friend send inbox msg俾我我會reply,其餘o野o既alert我係關晒o既,因為N咁多friend,個個做少少o野都alert我真係幾annoying,所以簡單d講,我只係開o左個facebook acct,我事實上係唔玩facebook o既!!!

 

由於唔玩facebook,奧運馬術義工最近o係facebook搞o既informal gathering我一d都唔知,當然亦無出席啦,我諗就係因為咁,我就收到一位義工o既'生日快樂'call!!

 

表面上係祝我生日快樂,實際上係話我做咩唔去gathering!!!對方問我係邊,我話係街,佢就問我得唔得閒講兩句,OK,兩句當然無問題!!佢之後就'關心'我近排係咪好忙呀,哦~轉o左工,咁番邊呀,放幾點呀,星期六日使唔使番工呀...最後,重點到喇:義工再搞活動會唔會出席呀??

 

老實講,一年前好運北京開始我都無Join過任何formal/informal o既義工聚會,其實有時都想去,但通常D活動好遲先通知,有時又無比較熟少少o既義工一齊去,一次唔去,兩次唔去,就變o左次次唔去,亦無o左intension要去,就用番U時o既term,我絕對係'潛'!!

 

對方: 咁下次有活動你o黎唔o黎呀?
我: 下次有咩活動通知我啦,不過最好唔好平日喇,我係機場番工出去巿區好遠唔
多方便!!
對方: 你住邊呀?
我: 大埔
對方: 你坐咩車番工呀,車程幾耐?
我:一個鐘三個字左右啦~
對方: 咁你覺得由大埔去機場遠定係屯門去數碼港番工遠呀?
我:咁應該係屯門去數碼港遠d o既~
對方: 咪係囉,小姐,我係數碼港番工都有出席活動呀!!
我:...哦,但真係最好星期六日啦...(心諗,出唔出席好似係我個人選擇喎,
你住邊係邊番工,我住邊係邊番工同埋出唔出席活動好似無直接關係,亦無得咁樣比較o架喎!!!況且gathering o既地點點都係你放工會途經o既地點吧?我以前番灣仔我夠唔介意平日放工食飯啦,因為我過CWB又方便,就算係KLN,

我點都要過海實經過o既,但而家我係機場呀,放工真係要特登travel出城囉...)
對方: 但你星期六日唔使話要休下息咩?
我:哦,你又唔係個個星期有gathering,一次半次無所謂...(心諗,唔通
你自己唔prefer星期六日?唔好強加你o個套落我身上喎!)
對方:咁當然唔係個個星期都有gathering啦~其實呢,除o左話出席活動,
有時都想約o下你傾兩句計
我:...(心諗,出席活動同傾兩句計有咩唔同?開會?有咩好傾?我除o左知你
個nickname同知你係義工外,好似同你唔多熟???)
對方:其實呢,我o地尋日gathering時都有提起你o架,你知啦,我o地整緊
本書仔,知你畫o野靚呀,如果封面無你幫手都唔知點算

我:...(哦~到正題...)...哦,你o地有咩要幫手我無咩所謂o架,咪email我囉
對方:電話唔得o既咩?
我:得~~~
對方:其實你忙唔忙o架?
我:um...咁如果得個封面都OK,但如果所有內頁都要...
對方:哦,放心啦,呢D已經有人'啃'晒
我:哦,咁你o地有咩要我幫手email我啦,唔好意思,我而家係街,一係我遲d
打番俾你...
對方:咁我夜d打俾啦
我:唔好意思,我今晚都幾夜...
對方:咁我聽日再打俾你啦
我:...(我得閒先打俾你唔得o既咩?)...OKOK

對方:咁本書仔我預你買o架喇喎,預埋你幫手整封面

我:...o下,本書仔我真係要諗下先...(心諗,本來我都無咩所謂買唔買,但而家你叫我買就買?你話我幫就幫??邊有得咁野蠻!!我偏唔答你我會買!!)
對方:生日快樂!byebye!

 

由於當時honey同個sales都眼碌碌望住我等我傾完電話,雖然係有少少無禮貌(對住d唔熟o既人當然比較講禮貌...可想而知有幾熟!!!),但我只好收線!!

 

離開舖頭,我忍唔住對honey bilibala講感愛,因為我好激氣,仲有有少

少嬲點解要係生日收到呢個激氣電話!!

 

成段對話雖然唔係exact wordings,但內容同語氣都差唔多,大家睇完覺唔覺成個call跟本唔係祝我生日快樂,好耐無見傾閒近關心我近況,而係'質問'我做咩唔去gathering,旁敲側擊'套'我近況以塞住我把口無excuse唔去gathering!!!

 

對方或者覺得咁樣o既溝通係佢o既skills,可以令我乖乖出席活動幫手整封面,但我唔受呢一套!!

 

每個人都有自己o既生活方式同交友自由,我覺得gathering會disturb我日常生活o既我出席亦未必'舒服',識朋友亦好講夾唔夾,唔夾o既話你不斷約見面亦只會無計傾同尷尬,跟本迫唔o黎亦好講緣份,你話我'電車'又好,'乾物女'又好,有時MSN/email send個msg,電話問候一兩句,我反而覺得自在舒服,雙方關係更keep得長久!!

 

雖然熟我o既都知我慢熱點(雖然talkative,但要同人真係'friend'都要一段幾長時間!)同深'歸'(我深得我媽遺傳,唔多好出夜街!!),但我自問本身唔係咩'怪'人,亦唔係難相處,我雖然同你唔熟,但我唔會無端端唔鍾意你,但'對方'今日咁'關心'我,我真係好反感,如果第二時有咩gathering,未通電話前我都覺我出席一次半次無咩所謂,但而家我覺得我就算出席都好似被迫咁,好勉強!!

 

你要我幫手整小冊子OK,打個電話send個email俾我我一定做,我從來都唔會拒絕一d我能力內做到o既o野,但對方而家好似唔理我意願就迫我當我應承做我絕對接受唔到,亦好抗拒佢先'打探'我得唔得閒再硬塞個task俾我!!

 

總之我覺得個電話令我好激氣,所以一定要係度寫底!!

 

其實真係好想好想公開呢篇blog,但顧累到我篇blog實在太易被知我名o既人search到,義工又人數眾多,是非太易一傳十十傳百,唯有只俾friend睇渲洩一下!!(唉,做人真無奈,寫篇日記都要顧累咁多!!)

1 則留言:

  1. 我都覺得佢幾冇禮貌, 又好似d律師咁"盤"人, 查實佢做邊行架? 你算應酬得佢耐喇!
    [版主回覆11/06/2008 22:23:00]係囉,我都覺佢無禮貌呢!!
    我都唔知做邊行呀,應該都係I.T...

    回覆刪除