2008年11月2日 星期日

又大一歲喇!!

Yeah!!今日係我婚前最後一個生日呀,一朝就同honey入B&Q搵Agnes諗住去買磚,點知...噢,星期日check唔到大陸有無貨!!!由於有可能大陸都無貨,所以我o地亦唔可以買O左先,亦即係今日白行一趟...!!不過都唔緊要o既,因為之後同Agnes一齊食飯,當慶祝生日,最多confirm有貨o既話麻煩少少,聽日放工再出多次去B&Q!!



好朋友Agnes!!

Agnes走之後我同honey繼續shopping,其實o係megabox行o黎行去都係B&Q同Spotlight,而且我o地仲係無耐前先去過,所以今日都無咩心機行,好快就行完,之後去睇電器!!本來都諗住求其睇,因為電器周圍都有啦,點知又俾我o地撞到個對電磁爐好熟o既sales阿姨,我同honey好似上o左一堂課咁,哈哈,即刻對電磁爐認識深o左,而我亦無咁擔心電磁爐無明火煮食煮得咁好食!!


番屋企前去o左拎我o地對戒子,不過我覺得個圈好似細o左少少,戴上手好迫,但個sales話少少迫先好,特別係我手指無'骨'位,洗手好易跌喎...雖然咁又講得通,但我都有D想改番大一圈...anyway,個sales都有提我o地婚前最遲兩個月要再戴下對戒子,唔o岩o既話仲有時間改,所以我都唔急改住喇,總之一月我影相時有戒子就得,出年再諗改唔改番大!!



我又笑到大細眼...


夜晚我一如以往同屋企人切蛋榚慶祝,但今年就多o左我honey,大半年後就真係一家六口喇...hehe,我其實都唔多記得上年我honey係咪都有一齊慶祝...哈哈,總之今晚咁齊人,好happy啦,yeah!!




好豐富!!



仲有我媽o既愛心沙律,媽咪知我好鍾意食蝦,所以特登買大蝦o架,不過唔知點解今日d蝦無咩鮮味!!


另外,我o地今日仲開o左支紅酒呀,好似都係第一次成家人一齊飲酒!!哈哈,本來係開我爸推介我結婚用o個支,但因為下星期想拎俾^_____^(^.^,塊面闊度o岩唔o岩????)同班姊妹試,費事咁早開,所以開o左另一支,哈哈,不過對於我o地呢d唔識酒o既人飲,真係好味唔好味都未識分,只有眼望望,所以下星期靠各位幫我試喇,thanks!!!!


今日我真係好開心呀!!


4 則留言:

  1. Happy Birthday!!
    [SkyBlue回覆11/03/2008 23:17:00]Thank you for your blessing ar!!!!!!

    回覆刪除
  2. 又大一歲~~ 大家咁話~~ happy happy~~
    [SkyBlue回覆11/04/2008 21:26:00]yeah,大家咁話!!

    回覆刪除
  3. HAPPY BIRTHDAY
    [SkyBlue回覆11/04/2008 21:27:00]多謝你呀!!

    回覆刪除
  4.  我好似未訓醒咁..hehe...個沙律好似好好食呢
    [SkyBlue回覆11/05/2008 08:56:00]哈哈,咁你下午影畢業相時無咁樣咪得囉!!!

    回覆刪除