2008年11月2日 星期日

又大一歲喇!!!

Yeah!!今日我生日呀,一朝就同honey入B&Q搵Agnes一齊食飯,當慶祝生日,yeah!!



好朋友Agnes!!

Agnes走之後我同honey繼續shopping,其實o係megabox行o黎行去都係B&Q同Spotlight,而且我o地仲係無耐前先去過,所以今日都無咩心機行,好快就行完,之後去睇電器!!本來都諗住求其睇,因為電器周圍都有啦,點知又俾我o地撞到個對電磁爐好熟o既sales阿姨,我同honey好似上o左一堂課咁,哈哈!!


夜晚我一如以往同屋企人切蛋榚慶祝,但今年就多o左我honey...hehe,我其實都唔多記得上年我honey係咪都有一齊慶祝...哈哈,總之今晚咁齊人,好happy啦,yeah!!




好豐富!!



仲有我媽o既愛心沙律,媽咪知我好鍾意食蝦,所以特登買大蝦o架,不過唔知點解今日d蝦無咩鮮味!!


另外,我o地今日仲開o左支紅酒呀,好似都係第一次成家人一齊飲酒!!不過對於我o地呢d唔識酒o既人飲,真係好味唔好味都未識分,只有眼望望!!!!


今日我真係好開心呀!!


沒有留言:

張貼留言