2008年11月16日 星期日

兩姊弟

今朝好勤力做家務,抹晒兩間屋o既地同煲水,見d盆栽仲有水,所以無加到水!!下午同honey出完街差唔多成七點先番,落車先醒起未買報紙,於是特登行去買,咁o岩就撞到我細佬,於是梗係等佢去買啦,而我就番屋企換衫拎食物解凍煮烏冬俾我同我細佬食!!


剛入屋收到細佬打o黎o既電話,問我使唔使買菜,其實媽咪一早買o左個大棷菜係屋企,但既然有新鮮o既,當然買好啦,估唔到我細佬又幾細心!!


細佬都番o黎喇,洗埋菜ready開火,咦??個爐頭唔著o既??試o左好多次都唔得,但明明聞到有煤氣味,點解呢??差d就想冒住俾我媽鬧o既危險,用飯煲煮麵,好彩,我細佬醒目,伸手入爐底發現原來個爐要入電(嘻,我係咪好無知...),於是即刻搵屋企有無大電再換入去,果然,個爐即刻開到火,勁呀,好彩有我細佬係度!!(有時d o野就係咁'橋',粒大電照理應該用到好耐,但偏偏就係我爸媽旅行先用晒!!)


終於煮得,其實所謂煮,出自我手就變o左'一鑊熟',話咁快食得,o係我細佬由沙巴買番o黎o既家樂牌冬陰公味精下,個烏冬當然係好好味啦,哈!!我細佬仲特登用手機影相send MMS俾爸爸,佢o地好快打番o黎,話睇唔到,可惜呢!!同爸媽update屋企情況後,我細佬就幫手換魚缸水而我就洗碗,兩姊弟分工合作,此情此景都真係幾難得呢!!


1 則留言:

  1. 總覺得呢篇野個主角好似15/6歲小朋友咁o既...
    [版主回覆11/17/2008 21:24:00]hahaha,我爸媽第一次兩個旅行咋,所以呢d本來係15/16身上發生o既事,遲o左N年先發生囉,哈哈!!!!

    回覆刪除