2008年11月22日 星期六

去Yoho Town BBQ!

今日入o左元朗去一pair中學同學o既新居燒o野食!!我第一次去yoho town咋,環境都唔錯呀,個會所好大,仲有飯堂,又幾方便喎,懶唔煮飯時落去食就搞掂,連外賣都可以唔使煩!!


BBQ位置係會所外一個平台,望到泳池,不過已經十一月尾,所以泳池無開,如果唔係一定好熱鬧,更有渡假feel!除我o地外,另外仲有一班一家大細係隔離燒,雖然佢o地燒海鮮好似好正,但唔知佢o地點燒o野,燒到成個爐都起晒火,d火大到要用水淋熄,當時真係好得人驚,你知啦,個爐直接駁住罐gas o架嘛,炸親就唔好...


用爐架燒點都快過用叉,所以好快大家都好飽,不過始終都係用叉燒好玩d呢!!食飽後大家齊齊上主人家新居玩非洲話事啤,我開頭唔想玩o架,因為我以為隻game又係鬥快o個d(我最怕玩鬥快反應o既遊戲!!),但原來唔係,我仲好好彩咁幾次都係我最大,罰o左人幾次呢!!


七點,都夜喇,問主人家拎o左d結婚相睇,好靚,個妝唔'大陸feel',當然啦,男女主角都係靚人,點影都靚!!最後就參觀埋佢屋企d房,好鍾意佢廳o既燈,好靚呢!!


跟住我同honey同Natalie就一齊走先,結束今日元朗之旅!!


沒有留言:

張貼留言