2008年11月19日 星期三

Our 10 Years mini-photobook排版大公開!!

大家記得我提過我會先整一本十年小相冊去測試大陸相簿公司嗎?下面就係我o既排版喇!!除第三年我honey硬係唔記得拎張相俾我scan而未整好外,其餘都搞掂喇,target下星期send上大陸整,到時再update大家成品整成點啦!!


至於今次排版好快手呀,前後一個星期左右啦,而且有排pre-Wedding相簿o既經驗,今次又無咁serious,好多都係排兩排就收貨,而且今次排版仲版版都有少少唔同,風格不一,感覺好似生動d咁,反正呢十年我同我honey都變o左唔少吧,哈哈!!


最後而又最特別o既係,今次排版我將honey之前畫俾我o既公仔融入設計入面呀,honey見到時都估唔到自己有份為相簿design作出貢獻,好開心呢!!












哈哈,十年眨下眼就過,係咪覺得我o地老o左好多呢!!


沒有留言:

張貼留言