2008年11月8日 星期六

Jenny&Feon生日會

今晚大姐會又開生日會,主角係我同埋珍妮!!八位大姐加三位猛男好準時咁去到尖沙咀皇家大太平洋酒店附近o既沙嗲軒,大家邊食邊傾計,東講講西講講,我都唔多記得傾o左d咩喇!!


 女士們吱吱喳喳,男士們都有o野玩,就係玩珍妮剛買o既珠仔遊戲,好似話阿So都有係電視解紹過o架喎!!!個遊戲考智力o既,最搞笑係個盒寫明適合3-108歲o既人玩,哈,咁109歲係咪唔玩得??仲有,說明書上面仲寫明一d難度高o既題目會令極有自信o既人受到嚴重打擊(我唔記得exact wordings),總之就係好搞鬼啦!!


wow,蛋榚出場,多謝兩位近來對攝影興趣濃厚o既Chris同雞泡影相,唔知o都長個咀扮吹蛋榚o個張係咪好搞笑呢,因為我當時忍唔住笑呢!!


到送禮物,今次禮物無驚喜,因為係我自己request...嘻,大家會咁耐都好似係無人request禮物o架,我做o左第一個,有d唔好意思...不過我都係咁o岩有o野想要先會出聲咋,嘻...(奸笑!)!!份禮物係OSIM o既眼部按摸器,因為我用緊o個個平價版已經甩頭甩骨,新呢部除震動外仲有熱能,大家知我好緊張對熊貓眼,希望部新機可以幫到我啦!!至於珍妮份禮物係Biotherm,都有eye gel o架,今次禮物都係護眼用具呢,哈!!


大家傾到十一點就出去影夜景,真係多得雞泡帶埋腳架呀,等大姐會影到靚靚維港夜景,yeah!!!


P.S. 呢晚仙廸仲帶o左佢係Bali買番o黎o既咖啡粉同薑茶俾大家,我放係袋唔記得拎出o黎,結果第二日坐係房聞到陣陣怪味,原來係d咖啡粉!!搞到成個手袋都係味呢!!!!


1 則留言:

  1. 記得放好d咖啡粉, 真係好勁味架! 另外, 我建議飲薑茶時, 用麵粉"西""西"左大粒既糖, 會冇咁甜!
    [版主回覆11/13/2008 09:07:00]我已經中招喇,真係好甜~~

    回覆刪除