2008年11月29日 星期六

士氣低落!!

又係滿懷期待咁去收貨,結果同上次簽名布事件一樣,令人失望,點解次次訂造o既都無好下場...打擊好大...


一朝早同honey出MK上旅社問資料,之後就去拎信用卡迎新禮品~22吋LCD TV,再之後就去拎兩星期前訂造o既一件東東(唔講得係咩住,保持神秘!!),由於LCD TV加件東東都好重,我仲特登叫我爸駕車出o黎tim!!!


去到舖頭睇件東東,拆開前睇到一小部份,但我已經覺得好唔妥喇,完全係貨不對版!!!舖頭阿姐見到都無聲出,因為兩星期前我同honey係佢舖頭打搞o左好耐,佢都好知道我想造o既係咩,所以佢都無言以對,仲話自己听日上大陸親自問廠!!!


如果阿姐真係親自上廠就最好,至少件貨都仲有可能造得到,但好衰唔衰係今日老闆係度,佢一見出事就加把咀,一尾只為自己辯解,又話要造到我想要o既係無可能!!!!!


o下,兩星期前我幫襯時你舖頭有師傅係度,佢親自講造到我先落訂o架,你造唔到我起初做咩要幫襯你??


我明白你而家蝕o左錢,梗係要幫自己辯護,但我手上張單寫得清清楚楚,而家貨不對版亦係事實,你夾硬講話而家件貨已經係我要o既簡直係自欺欺人,真係火都o黎,你自己兩星期前又唔在場,你加把口做咩,仲要辯解之餘唔俾我o地出聲,好無禮貌!!!


幸好,我方人強馬壯(我+honey+我爸+我妹!!),阿姐又知佢方理虧,最後都話佢听日上大陸親自跟進,其實阿姐一早已經咁講啦,係老闆多多聲氣之嘛,搞到氣氛咁差,真係咩心情都無,又浪費o左我o地唔少時間!!!


雖然叫做settle o左,但我honey同我爸離開舖頭都話覺得間舖最終都會用excuse話造唔到,唉,咁又係,佢o地已經蝕o左,睇老闆咁o既反應都估到就算廠係造到我要求,佢都唔會肯再造過,因為再造分分鐘仲蝕...


不出所料,兩小時候收到阿姐電話,話再同廠溝通過後話而家件貨已經係最好云云...所以再造都係一樣,願意賠返訂俾我...


唉...


好失望...


雖然我咩都無蝕,相反,而家整唔成可能仲好,因為我o地發現我o地request o既尺寸造細o左,而家反而有機會造返大佢,但我真係控制唔到我心情...真係好失望...好擔心就算我去第二間造,結果都係一樣!!!


究竟呢樣我落足心思o既東東事實上係咪無可能造得到??但我明明見到舖頭有相類成品,你話俾我知造唔到,我真係好唔甘心!!!!唔通我真係注定次次都遇人不熟????唉...


=========================================================


下午上o左新居,主要係拼部LCD TV上我睡房牆上,因為我一路都覺得最少要26寸o既TV先夠,不出所料,22寸真係好細,但唔換都換o左,我爸叫我用住先,遲d真係要大d先換...又o岩o既,或者我用落會覺得22寸夠嘛,雖然係免費o者,但我唔應該浪費!!!



相對睡房面牆,22寸真係細o左d,計我話32寸都放到!!!


至於新居裝修方面,d牆大部份已經批好,亦即係話好快可以油油,d磚亦好快開始舖,估計兩星期內可以搞掂,之但係...訂造o既東東唔知幾時整到,燈,廁所,電磁爐,水喉鐵通都未買...唔通要等師傅整好後再搵日約佢再上o黎執多次??我又唔想咁麻煩人,睇怕我要落力d先得!!!



P.S. 部LCD TV而家係屋企用住先,嘻,質素都OK喎!!


2 則留言:

  1. 你放部LCD係房都得架, 22吋係廳好似真係細左D WOO
    [SkyBlue回覆11/30/2008 18:54:00]哈哈,我係放房呀,上面圖係房o既窗o黎,但我係嫌放房都太細囉!!!

    回覆刪除
  2. LCD, 唔好提喇, 我好似同你提過銀行幾之發信追我補料, 但到而家都未寄卡來, 唔洗換啦, 每當我有"巨額"賬單簽時, 都在鬧緊間銀行, 今日同^____^提起, 佢都冇收到, 仲話收到都CUT左佢...諗起都嬲! ^.^
    [SkyBlue回覆12/01/2008 08:59:00]o下,咁你有無打去嘈佢呀,或者嘈o下佢會好快寄俾你呢!!!仲有,我去拎部LCD TV時見到仲有唔少貨呀,所以我諗你嘈佢快d寄張卡俾你應該都仲可以簽到部機o架!!

    回覆刪除