2008年11月23日 星期日

羊胎素!!

尋晚十一點幾,爸媽終於由澳洲去完旅行番o黎喇,雖然好夜,但我都有落樓下八卦佢o地買o左d咩番o黎!!


我同我妹分別有一set頸鏈同手鏈,另外就係一set羊胎素cream同潤唇膏!!我開頭以為自己聽錯,不斷repeat咁問我媽'羊胎素定羊脂咋?''!!因為之前我爸d同事係澳洲番o黎送俾我o地o既都係含羊脂成份o既body cream咋,羊胎素真係第一次,感覺好似好核突咁,所以忍唔住不斷問...


拎住個盒睇清楚,咦?真係寫住'sheep placenta cream'喎,雖然話而家d明星打人胎素都係咁,我而家只係外敷,但硬係覺得怪怪咁,搽o左會點o既呢?潤d?定無咁易老...哈哈...



大家見到'placenta'個字嗎?


另外爸媽仲買o左好多o野食,但未得閒分配,遲d再share!!!


沒有留言:

張貼留言