2008年11月7日 星期五

Our 10 Years mini-photobook!

由於簽名布事件令我對o係大陸造相簿o既信心受到打擊,但相簿design又已經根據大陸公司設定要求而設計好,仲要因為佢平而貪心地design o左十六誇頁,為免自己要由頭再design同唔想因為咁而要source加頁唔使百幾二百蚊o既香港公司(呢個可能係mission impossible...),我決定用一百蚊o係大陸相簿公司造一本迷你相簿,睇睇相簿出o黎d色偏差如何,質素如何,信得過先再send design好o既誇頁俾佢造大相簿!!


由於唔想細相簿重覆大相簿o既內容,我決定再design十個誇頁造細相簿,當然,今次design比上次輕鬆,大約用o左唔使一個星期就design o左三分二!!


由於一本standard相簿包十跨頁,咁o岩我同honey又拍拖十年,一於每一誇頁代表一年,質素好仲可以放埋o係reception俾人睇,yeah!!


搵番d舊相,由於1999-2002年仲未流行數碼相機,所以只有hard copy,不過問題亦出現,因為d相係無日期o架,我同honey睇番都諗唔起係邊年影,咁點分番d相???好彩,幸運o既事發生,就係我搵番其中兩筒菲林o既曬相index,原來index上面有曬相日期喎,真係幫我o地唔少,不過都仲有好多相係認唔番幾時影,2001-2002 o個年仲好似一張合照都無咁...唔通大學生活太busy??估唔到我o地咁失敗,唔記得晒從前o既事...哈!!!


睇番以前d相,honey好瘦o架,同埋以前d頭髮好長,好肉酸,而家靚仔好多,哈哈!!至於我呢,十年前喎,當然青春好多啦,自問都唔算肥o左好多,只係多o左一大黑眼圈...老喇!!!


由2003至而家全部都係數碼相,我一路都有分番folder,所以易睇好多,好多都好易搵到相放落相簿仔,不過當中亦有d年份少靚相,有d就多得滯,一跨頁入面都唔知放得d咩入去可!!最後就係第十年喇,雖然呢個第十年過得幾個月,暫時只有o係honey生日同我生日影過合照(我今年應該係影食物同地磚傢俬多過影人...),咁少相點好?無理由等到出年臨結婚前先整嘛,唯有算啦,加番幾張香港婚照代表第十年會結婚算(但係影婚照實際上係第九年...)!!!


仲差1999-2002未整好,因為要scan相,好煩!!而家俾住最新鮮熱辣o既第十年跨頁俾大家欣賞先!!!



第十年真係好少相!!!


4 則留言:

  1. 呢個idea好good呀,我就諗住到時整本一年半既wedding making of album啦...
    我都搵緊整相簿 + 砌layout既公司,有無好介紹呀??
    [SkyBlue回覆11/08/2008 11:58:00]咦,wedding making of 呢個idea都好OK喎!!!
    相簿公司我都係o係taobao網搵o架咋,你可以搵下,努力呀!!!

    回覆刪除
  2. 我覺得你好有心機呀,我同大少拍拖時間無你咁長,好彩所有相都已經係數碼年代,唔知係咪因為咁,我地有好多合照,但好多靚既都用左落拍拖片段既slide show,唔可以學你咁整相簿喇~
    [SkyBlue回覆11/09/2008 12:08:00]我估我都會有d相放落成長片呀,因為我都唔太多靚o既,所以一定要重覆兩邊放呀!!!
    其實我都係為o左平,點都唔甘心,一定要用番大陸間公司先又整多本咋,哈哈,表面上係有心機,但說穿o左就係孤寒!!!

    回覆刪除
  3. 我都想整呀,你整貴唔貴?其實大陸個d公司都唔係間間係甘,有d碰運氣。
    [SkyBlue回覆11/09/2008 12:10:00]我o係taobao.com搵o架咋,同埋之前都睇過forum話有JM都試過o係taobao網搵公司整而質素仲唔錯,希望我搵o個間都OK啦...真係要試試先知!!

    回覆刪除
  4. 好靚呀~~ 讚~~ 等你個成果呀~~
    [SkyBlue回覆11/10/2008 21:32:00]yeah, 設計好一定會share俾大家睇!!

    回覆刪除