2008年11月21日 星期五

電腦殺手

尋日係屋企部電腦,今日係公司部電腦...死因都係不明,但同樣地,兩部機最後都離奇復活到!!!


屋企o個部尋晚成晚開唔到機,其實屋企呢部不嬲都有d問題,簡中就boot唔到機,但只要不斷boot或踼佢就會無事,叫我細佬望過,但唔知點解次次叫佢睇時部機又會正常番!!!尋日開唔到,又叫我細佬睇,佢整o左好耐都話唔知咩事,唉...


今日番工,下午lunch後公司部機彈o左個藍畫面寫住咩dump physical memory, 咩unknown hard error...reboot又reboot都係login唔到,等o左個幾鐘,help desk終於有人o黎睇,結果又係咩事都無...佢o地boot過部機後我又可以順利用得番,好神奇...


番到屋企第一時間開電腦,咦,又boot得番喎,真神奇...希望部機唔好再有事啦...都係襯今晚開到機拿拿聲backup d file先!!


1 則留言:

  1. 見到藍畫面, 我就驚驚喇, 因為上次我死機前都見過佢兩次, 就再也開唔到喇...backup定最穩陣, 你知你近來有幾多"傑作"喺部腦到啦!
    [版主回覆11/23/2008 13:21:00]無錯呀,不過我已經backup o左喇,如果唔係真係嚇到鼻哥lone都無肉,哈哈!!!

    回覆刪除