2008年11月15日 星期六

萍水相逢

今日同honey打算坐言起行,去旅行社拎關於去瑞士同希臘o既資料,之前仲順道去拎信用卡禮品!!


大約三點幾上到旅行社,當時得我o地一個客,原來呢度無希臘o既資料,不過唔緊要,都拎o左好多瑞士行程,其間旅社高層仲親自向我o地介紹tim,不過佢誤會o左我o地係冬天去,而我o地又諗住拎完資料就走,所以都無糾正佢,哈哈!!


拎完資料走人,旅社高層o係門口親自送我o地,話佢有d資料係佢office,問我o地唔介意可以跟佢去拎,有資料喎,當然好啦!!!就係咁,我同honey就同旅社高層一傾就傾o左接近三小時鐘!!!


三個鐘內其實主要都係旅社高層講o野,做得旅社高層,閱歷真係有番咁上下,天南地北,話題一開就滔滔不絕,歷史、地理、文化、時事...,有時我同honey想插口都插唔到(不過要插口都好難,因為我同honey絕對係井底之蛙!!唯一係我honey對二次大戰歷史好有興趣,間中同高層答到兩咀,而高層都有讚我honey呢方面知識唔錯!!!),哈哈!!雖然係咁,三個鐘內我o地一d都唔覺得悶,仲听得津津有味,因為可以听到佢對歐遊o既分享同埋佢自己o既個人經歷,最難得係我同honey其實仲未決定幫襯佢o架,但佢都咁有heart向我o地介紹同提供資料,真係令我o地完全感受到佢從事旅遊業o個份熱心,我同honey都覺得好好彩可以分享到佢o既經驗,可能呢d就係緣份(仲記得離開旅社時仲有另外兩位客人,但旅社高層偏偏就咁o岩幫中我同honey!),就係所謂萍水相逢吧!!(不過我估佢咁好客,年中都應該唔少客人俾佢捉去傾計吧,只係我同honey見識少所以先大驚小怪,哈哈!!)


六點半終於搵到位話走喇(佢真係好多o野可以分享,唔叫停可能講到天光...哈哈!!),由於意外地用o左咁多時間係旅行社,原定要去旺角搞新居o既o野同去深水土步搵decoration raw materials o既plan唯有听日先進行啦!!!而我同honey就係咁拎住一大疊旅遊書番屋企,真係收獲豐富,唔係遇到呢位好客高層,我相信我o地去完honeymoon都唔會有咁多資料,真係好多謝佢!!


我同honey都決定要番屋企send個email多謝佢,如果真係可以keep in touch都真係一個bonus吧!!!



旅社高層前前後後入office三轉搵資料(三次我同honey都無request過o架,佢真係好熱心!!),夾埋就搵o左差唔多5cm咁厚o既資料俾我同honey呢!!!


3 則留言:

  1. 瑞士同希臘都不失為一個好地方,不過我地又想去maldives / hawaii多d...
    你努力d做功課,等你既,到時我地要比較下~~hahaha!
    [SkyBlue回覆11/17/2008 21:35:00]我都有同事兩年前去maldives honeymoon呀,佢講番都話好正!!!
    好呀好呀,一齊做好功課再share呀!!

    回覆刪除
  2. 你會自己去玩定跟團?
    我出年暑假去希臘, 買左機票tim 勒﹗
    [SkyBlue回覆11/17/2008 21:36:00]自己去呀,不過仲未計劃好!!

    回覆刪除
  3. 好想知道係邊間旅行社

    回覆刪除