2006年12月10日 星期日

畢業相3 ~ 大姐會 + Honey

今日一早同honey出o左沙田行街shopping,好耐未食過越棧d雜錦小食拼盤,好美味!!!行o左兩個幾鐘,主要睇boot,都有睇o岩款,但半價都要$1400...都係放棄吧!!!!

三點入到中大,Cindy同Karen都好準時到達,之後一齊上o左新亞影相,由於未試過係中大一齊影相,所以我o地都覺得好有新鮮感,如果多d人一定更熱鬧,期待兩年後大姐會一齊同仙廸係中大影畢業相呢!!

今日除o左去我影o左無數次o既新亞牌匾、孔子像、天人合一(其間撞到中學同學來了張大合照!)、本部U Lib同迷宮(其間又撞到碩士同學來了張合照!)之外,仲加入o左太陽花花圃+可愛稻草人、中國研究園鯉魚池同埋Cindy、Karen同我冒住'生命危險'爬到高處影o既靚景!!Karen話要突破重圍o既'唔該借歪'同我o地坐係草地影相時句'我個腹'真係笑到肚痛...我honey事後都同我講,佢沿路一路諗'三個已經係咁,十個仲得了!!'哈哈!!!!

其實除o左Cindy,Karen,今日當然要同我honey影靚相啦!!!今朝一早我上大姐Jenny個blog時,見到佢同佢honey超靚o既黑白照,我都好想今日可以同honey影到d類似o既相,但係我o地部相機只係傻瓜機,影唔到咁靚o既效果,再加上honey搞搞震,搞到我不斷笑,影唔到d咁有情調o既相呢!!!!!不過真係好多謝Cindy同Karen做我o地攝影師呀!!!


由於無專業相機,所以我用photoshop edit o左以上呢張,靚唔靚呀??


1 則留言: