2006年12月24日 星期日

平安夜

今日同honey上深圳,諗住過一個唔使同人迫,寫意自在,旨在休息煲戲o既聖誕!!!

Honey首先帶o左我去一間叫'老大昌' o既地方食上海o野,叫o左賽旁蟹、草頭同砂鍋雲吞雞,雖然賣相唔多吸引,但味道唔錯,特別係賽旁蟹,好有海鮮呢!!!

之後我o地去買碟睇,順道望望今晚食聖誕餐o既地方,點知去到發現間舖唔見o左,好失望呢,我當然忍唔住'鵝'我honey啦!!!買完碟番o左honey屋企,先睇一套新戲,但因為係戲院版,所以d顏色唔係好得,睇唔到有幾金碧輝煌,可惜!!不過套戲女主角做得好好,成套戲無o左佢應該唔會好睇!!!

睇完戲又出去搵o野食,雖然呢度係深圳,理應無香港咁多人,但我都好驚無地方食o野,所以早d出動!!後尾我o地去o左食一間日本o野,叫o左個套餐,d食物都幾豐富,有魚生(吞拿魚、三文魚同甜蝦)、串燒拼盤、炸雞、煙三文魚魚子醬沙律、鰻魚飯、豬排蛋、每人一份香蕉pancakes甜品,再叫o左兩杯Cocktail,yummy!!!!最開心仲係有間二人房仔,有個私人空間,唔錯!!

食完飯行街,之後番去又再睇第二套戲,呢套戲前排上映已經想睇o架喇!成套戲勁多名牌靚衫,如果做到份工可以奉旨著靚衫都真係幾唔錯,不過...做惡魔o既私人助理真係唔簡單,要話頭醒尾,反應慢d都唔得呢!!! 


2 則留言: